احمد یاقوتی: هیئت رئیسه به توسعه ورزش شنا تاکید دارد

قائم مقام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: اعضای حاضر در جلسه هیئت رئیسه برای توسعه، گسترش و پیشرفت هر چه بیشتر رشته شنا به عنوان یک رشته مادر قول های مساعدی دادند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ احمد یاقوتی قائم مقام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره جلسه هیئت رئیسه اظهار کرد: فدراسیون شنا از دولتمردانی که علاقه مند به رشته شنا، شیرجه و واترپلو هستند دعوت کرد تا در زمینه مدیریت این ورزش کمک ها و دیدگا های خود را مطرح کنند. در این جلسه نظرات بسیار خوبی از دعوت شدگان شنیده شد و قول کمک هایی برای توسعه، گسترش و پیشرفت هرچه بیشتر به این رشته مادر و ارزشمند دادند.
قائم مقام رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بیان کرد: با طرح مسائل و مشکلات در جلسه هیئت رئیسه افراد تصمیم گرفتند که وارد گود این رشته ورزشی شوند و کمک کنند. از جمله محمد حقانی که قرار شد در زمینه رفع نواقص استخر ۹ دی به فدراسیون کمک کند، همچنین با همکاری محمد معزالدین قرار شد در کیش اردوها و برنامه های تدارکاتی را برگزار کنیم. بهرام افشار زاده به فدراسیون این قول را داد که از طرف باشگاه استقلال یک تیم شنا را برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی حمایت کند. گفت و گوها بیشتر پیرامون رشد و توسعه این رشته ورزشی بود. همه با نظرات فدراسیون در زمینه مسائل و مشکلات پیش رو و چشم انداز فدراسیون موافقت داشتند و قول مساعدت و همکاری لازم را دادند که در حال پیگیری این مسائل هستیم.
احمد یاقوتی در ادامه تصریح کرد: در جلسه هیئت رئیسه بیشتر مشکلات امکاناتی و مادی مطرح شد. وقتی بحث امکانات حل شود به دنبال آن مشکلات مادی نیز حل خواهد شد. در ایران فدراسیون شنا باید در هر کجا که استخر است نظارت کند. باید بتواند برنامه های لازم و ضروری را اجرا کند. امیدواریم فدراسیون با برنامه ریزی بر تمام استخرهای کشور نظارت داشته باشد و از این طریق به گسترش و تعمیم این رشته اقدام کند.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.