دایی‌تقی:۸۰ درصد قول قهرمانی واترپلو را می دهم

پنجمین دوره رقابت‌های جهانی توسعه واترپلو با حضور 12تیم از چهار قاره جهان بین روزهای 24 تا 29 می 2015 (سوم تا هشتم خرداد 1394) به میزبانی ایران در استخر بین المللی 9 دی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

سعیده فتحی/

به گزارش روابط عمومی فدارسیون شنا،شیرجه و واترپلو، روزنامه نود نوشت:

در چهار دوره برگزار شده مسابقات توسعه جهانی واترپلو، کشورهای کلمبیا، کویت، عربستان سعودی و ازبکستان توانسته‌اند به مقام قهرمانی دست یابند. تیم ملی واترپلو ایران هم با کسب یک نشان برنز در سال ۲۰۰۷ و یک نشان نقره در سال ۲۰۱۱ عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته است. حالا کمتر از یک ماه دیگر ایران میزبان این مسابقات است از همین رو با مهدی دایی تقی سانتر تیم ملی کشورمان صحبت کردیم تا بیشتر از اوضاع و احوال واترپلوئیست ها باخبر شویم.

۹۰: شرایط تیم چطور است؟

خدارا شکر وضعیت تیم خوب است. بعد از دو روز تعطیلی دوباره به تمرینات بازگشتیم تا انشاله هر چه زودتر به آمادگی کامل برسیم.

 

۹۰: این مشکلات را با مسئولان فدراسیون هم در میان گذاشته اید؟

بله من حرفم را همیشه می زنم هم به مسئولان فدراسیون گفته ایم هم به کادر فنی آنها هم سعی می کنند برطرف کنند اما یک دست صدا ندارد و باید کمک حال آنها هم باشند تا مشکلات برطرف شود.

۹۰: می گویند دایی تقی همیشه یک پای درگیری های واترپلو هست. از جنجال خوشتان می آید؟

نه، از جنجال خوشم نمی آید اما زیر بار حرف زور هم نمی روم. من در تیم‌ملی تا حالا هیچ درگیری نداشته ام اما در باشگاه و رقابت های لیگ برتر نمی توانم وقتی حقم را می خورند و یا اینکه بخواهد زور بالای سر باشد سکوت کنم. حرف منطقی را همیشه قبول می کنم اما بی منطقی را نمی توانم بی پاسخ بگذارم.

۹۰: حالا رقابت های فیناترافی را چطور می بینی؟

مطمئنا رقابت های خوبی است. من یک دوره در این رقابت ها شرکت کردم آن زمان در عربستان برگزار شد و تیم های خوبی حضور داشتند ولی سطح مسابقات امسال به مراتب باید بهتر باشد. تیم های قوی تری حاضر می شوند و از طرفی گروه ما هم سخت است و باید ۵ تیم را ببریم آن وقت به عنوان تیم اول صعود می کنیم. به هر حال برای این که بتوانیم در تهران روی سکو برویم راه سختی را در پیش داریم. با توجه به قرعه کشی انجام شده تیم های اروگوئه٬ اتریش از هم گروهان ما بسیار قوی هستند و بازی سختی مقابل شان در پیش داریم باید با انگیزه برای زدن یک گل و رسیدن به برد زحمت کشید.

۹۰: فکر می کنی چه عنوانی بدست آورید؟

من ۸۰ درصد قول قهرمانی را می دهم. از آنجائیکه برخی حریفان مثل اتریش را نمی شناسیم و هنوز خودمان هم به اوج آمادگی نرسیده ایم نمی توانم صددرصد قول قهرمانی بدهم اما انگیزه بسیاری داریم و امیدوارم به مدال و قهرمانی دست یابیم. من هنوز خودم به آمادگی کامل نرسیده ام و هنوز با همان عربستانی که در مسابقات حاضر شدیم فاصله دارم اما تلاش می کنیم که سریعتر هماهنگ و آماده شویم تا بتوانیم از نام ایران دفاع کنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب