رضاخانی: بستر مناسبی برای توسعه شنا پدید آمده است

مربی تیم ملی شنا در ارزیابی از مرحله نخست رقابت های شنای قهرمانی باشگاه های کشور گفت: شنا از نظر کیفی و کمی بدترین دوران خود را سپری می کند اما بستر مناسبی برای توسعه این ورزش پدید آمده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حامد رضاخانی پس از پایان مرحله نخست رقابت های شنای قهرمانی باشگاه های کشور اظهار کرد: سطح کیفی مسابقات خیلی بالا نبود. با توجه به اتفاقاتی که در سال های اخیر برای شنا بوجود آمده طبیعی است که باید یک دوره گذار داشته باشیم. باید به شنا فرصت دهیم تا پا بگیرد. مربیان بتوانند شناگران خود را آماده کنند. آن چه مشهود است، شنا از نظر کیفی و کمی بدترین دوران خود را سپری می کند. باید خیلی کار کنیم تا ضعف ها جبران شود. خیلی از سطح رکوردهای ملی عقب افتاده ایم. فاصله رکوردهای لیگ با رکوردهای ملی زیاد است. فراموش نکنیم که سال های قبل در همین مسابقات لیگ چندین رکورد جا به جا می شد.
وی درباره برگزاری این مسابقات افزود: از نظر نظم برگزاری و زمانبدی واقعا مسابقات شرایط خوبی داشت. همه عوامل اجرایی در کار خود خبره هستند. فقط از نظر سخت افزاری مشکل داریم. خدا را شکر اسپانسر ها به شنا روی آورده اند. از نظر پوشش خبری و رسانه ای شرایط واقعا تغییر کرده است.
مربی تیم ملی شنا تاکید کرد: همین که مسابقات شنا چنین پوشش رسانه ای گسترده ای دارد، خوب است. تلاش می شود که شنا به مردم معرفی شود و این موضوع خیلی خوب است. من به سهم خودم از مجموعه مدیریت فدراسیون تشکر می کنم که چنین بستری را فرآهم کرده است. حضور هشت تیم در شنا خیلی خوب است. شروع خوبی داریم. باید با همین توان ادامه دهیم تا سطح کیفی مسابقات بهتر شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب