روابط عمومی فدراسیون شنا به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد

وزارت ورزش و جوانان روابط عمومی فدراسیون شنا را به عنوان روابط عمومی برتر معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در ارزیابی سالیانه وزارت ورزش و جوانان تیم روابط عمومی فدراسیون شنا به عنوان برترین روابط عمومی در گروه”ب” فدراسیون ها و مجموعه های ورزشی کشور انتخاب و معرفی شد.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه ورزش به عنوان یک مقوله فراگیر اجتماعی مورد توجه قرار دارد از این رو روابط عمومی ها در حوزه ورزش ، نقش خطیر و مهمی در اگاهی بخشی واطلاع رسانی دقیق ، درست وبه هنگام دارند.
مازیار ناظمی با تاکید بر اینکه هدف از این بررسی ها شناسایی مشکلات و ارتقاء جایگاه روابط عمومی های ورزشی است، اظهار داشت: بررسی دقیق وکارشناسانه فدراسیونها و مجموعه های ورزشی توسط کارگروه ارزیابی از آذرماه سال ۹۲ آغاز و با برگزاری ۸ جلسه کارشناسی در ۲ بخش عملکرد و سایت های اطلاع رسانی انجام شد. این درحالی است که کارشناسان کارگروه آنجا که نیاز بوده با حضور در محل فدراسیون ها شرایط و فضای روابط عمومی ها را نیز از نزدیک مورد بررسی قرار دادند .
وی تصریح کرد: بررسی روابط عمومی فدراسیون ها و مجموعه های ورزشی مطابق شاخص هایی که پیش از این به فدراسیونها در دو بخش عملکرد و پایگاه های اطلاع رسانی گردید ، انجام شد.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه برای ارزیابی، فدراسیون های ورزشی به ۵ گروه و پایگاههای اطلاع رسانی به ۴ گروه تقسیم شده اند، گفت : در بخش عملکرد ۲۶ شاخص و در بخش سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی ۱۶ شاخص مورد بررسی قرار گرفت.
ناظمی با ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی های فعال در حوزه ورزش، اظهار داشت: به اعتقاد من در سال گذشته با وجود مشکلات و امکانات محدود روابط عمومی های فدراسیون های و مجموعه های ورزشی عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کردند .
وی ادامه داد : همه فعالان عرصه روابط عمومی افرادی دلسوز هستند و همگی برای انعکاس مطلوب اخبارمربوط به حوزه فعالیت خود تلاش می کنند که این قابل تقدیر است .
رییس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان همچنین گفت: انتخاب برترین ها به این معنی نیست که کسانی که نتوانسته اند جایگاهی را احراز کنند عملکرد خوبی نداشته اند بلکه این انتخاب بین بهتر وبهترین ها بوده است .
ناظمی در ادامه از سال ۹۳ به عنوان سالی پر کار برای ورزش کشور نام برد و گفت: علاوه بر مسابقات جهانی و قاره ای که بسیاری رشته های ورزشی سال آینده پیش رو دارند ، کاروان ورزش ایران نیز در رویدادمهم بازی های آسیایی باید شرکت کند که مطمئنا وظیفه روابط عمومی ها در انعکاس اخبار و فعالیت های حضور تیم های ملی فدراسیونهای مربوطه وظیفه خطیری را برعهده خواهند داشت و قطعا بخشی از ارزیابی عملکرد آنها در سال آینده منوط به چگونگی فعالیت های آنها در این بخش خواهد بود .

*روابط عمومی های برتر در سال ۱۳۹۳ به این شرح معرفی شدند :
گروه یک : فوتبال ، والیبال ، تکواندو
گروه دو: شنا، انجمن های ورزشی ، دوومیدانی
گروه سه : اسکواش ، کبدی ، تنیس
گروه چهار : نابینایان و کم بینایان ، گلف ، چوگان
گروه پنج : شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب