عطا برخوردی: با برنامه ریزی مناسب قهرمان شدیم

بازیکن تیم دانشگاه آزاد اسلامی بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر واترپلو گفت: توانستیم با برنامه ریزی هدفمند و مناسب جام را از آن خود کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عطا برخوردی بازیکن تیم دانشگاه آزاد اسلامی بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر واترپلو اظهار کرد: از اینکه قهرمان شدیم خیلی خوشحال هستم. توانستیم مزد زحمات خود را بگیریم. از ابتدای فصل برای مسابقات برنامه ریزی کرده بودیم. بعضی از تاکتیک ها را برای این بازی در نظر گرفته بودیم. با انجام تاکتیک های مناسب فولاد مبارکه را شکست دادیم و قهرمان شدیم.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد عنوان کرد:آغاز هر مسابقه استرس های خاص خودش را دارد. فولاد مبارکه را در لیگ برتر دو بار شکست داده بودیم. در دو مسابقه قبلی از ابتدای بازی از آن ها جلو می افتادیم. متاسفانه در ابتدای بازی فینال عقب افتادیم اما با برنامه های مناسب کادر فنی نتیجه را جبران کردیم و جلو افتادیم.

عطا برخوردی درباره عملکرد کادر فنی تیم دانشگاه آزاد گفت: دو سال است که شهیدی پور هدایت تیم دانشگاه آزاد را برعهده دارد و شناخت کاملی از تیم داشت. سرمربی و مربی تیم برای قهرمانی خیلی زحمت کشیدند.

او تصریح کرد: کیفیت مسابقات امسال نسبت به دوره های قبلی لیگ برتر واترپلو خیلی بالا بود. اگر از نظر کمیت هم تیم ها زیاد شوند، شرایط خیلی مناسب تر می شود. انتظار داریم تیم هایی که برای مسابقات اعلام آمادگی می کنند تا آخر در لیگ بمانند. چون بی نظمی ها در کیفیت مسابقات تاثیر می گذارد.

برخوردی خاطر نشان کرد: مسلما دانشگاه آزاد در جام باشگاه های آسیا موفق می شود. مدیریت باشگاه و کادر فنی روی این قضیه خیلی تمرکز کرده اند. برای جام باشگاه های آسیا کادر فنی برنامه ریزی های خوبی را در نظر گرفته اند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب