سرمربی تیم واترپلو پالایش نفت آبادان

فرزاد کنعانی: توانایی همه تیم ها بالا رفته است

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در آستانه شروع هفته دوم لیگ برتر واترپلو گفت: همه تیم ها قوی هستند و هیچ تیمی نمی تواند از همین الان با قطعیت بگوید که امسال قهرمان می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فرزاد کنعانی سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در آستانه هفته دوم لیگ برتر واترپلو اظهار کرد: هر چند امسال به آن شکلی که مد نظر ما بود نتوانستیم برای مسابقات داخلی بازیکن در اختیار بگیریم و تیم را بهترین و کامل ترین شرایط آماده کنیم. ولی در حال حاضر تیم ما در آمادگی خیلی خوبی به سر می برد. ارتباط موثری با بازیکنان تیم داریم که همین ارتباط و تماس با بازیکنان در روحیه آن ها تاثیر دارد.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان خاطر نشان کرد: تیم ما از روحیه و انگیزه خوبی برای ادامه مسابقات برخوردار است.ما بازیکنان جوان و آینده داری را در تیم داریم. با نزدیک شدن به هفته دوم مسابقات لیگ برتر واترپلو، انگیزه بازیکنان و تیم ها بالا رفته است. تیم ما با جدیت بیشتری به تمرینات خود ادامه می دهد تا عملکرد قابل قبولی در ادامه مسابقات داشته باشد و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. ما به ادامه مسابقات امیدواریم.
فرزاد کنعانی درباره بازی های هفته دوم مسابقات لیگ برتر واترپلو عنوان کرد: بازی حساسی در پیش داریم. با شروع هفته دوم لیگ با جدیت بیشتری ادامه پیدا می کند. آمادگی تیم ها مسلما نسبت به هفته دوم بالا رفته و هر چه قدر به جلو برویم شناخت تیم ها از یکدیگر بیشتر می شود.
وی ادامه داد: ما در هفته دوم حریف سختی داریم. هم تیم ما و هم تیم زنجان برای پیروزی در مسابقه شرکت می کند با تمام آنالیزی که از تیم زنجان داریم امیدوارم بهترین امتیاز و نتیجه را بگیریم که بهترین نتیجه ممکن است برد و یا حتی تساوی باشد.
کنعانی درباره ارزیابی از حریفان تیم پالایش نفت آبادان گفت: امسال همه تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر قوی هستند. همه تیم ها حرفی برای گفتن دارند. هیچی تیمی نمی تواند از همین الان با قطعیت بگوید که امسال قهرمان می شود. در کل توانایی تیم ها بالاتر رفته است که این به نفع ورزش واترپلو کشورمان است.
او در پایان گفت: فدراسیون و سازمان لیگ همیشه همکاری لازم را با باشگاه ها و تیم داشته اند. تنها انتظارم این است که لیگ منسجمی داشته باشیم و همین روال تداوم یابد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.