قهرمانی رشت در مسابقات شنای زیر۱۰سال پسران استان گیلان

مسابقات شنای زیر10سال قهرمانی استان گیلان صبح روز پنجشنبه (21 اسفند 1393) در استخر مهر لاهیجان با معرفی رشت به‌عنوان تیم برتر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در رقابتهای شنای قهرمانی زیر۱۰ سال استان گیلان ۷۰ شناگر در غالب ۶ تیم رشت ، بندرانزلی ، لاهیجان ، صومعه سرا  ، رودسر و لشت نشاء  در ۶ ماده باهم به رقابت پرداختند. در نتیجه تیمی این رقابت ها به ترتیب تیم های  رشت ، صومه سرا و بندرانزلی به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در نتیجه انفرادی  ۵۰متر کرال سینه محمدصالح پورخرمی از رشت ، پویاپروانه از صومه سرا و سامیار فرجود از انزلی و در ۵۰متر کرال پشت سامیار فرجود از انزلی ، عرشیا بخشی پور از لاهیجان و حمیدرضا نقیبی از رشت به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ۵۰مترقورباغه محمدصالح پورخرمی  و رامان غفاری هردو از رشت و محمدمهدی حبیبی از صومه سرا و  در ۵۰متر پروانه پویا پروانه ، محمدمهدی حبیبی و علیرضا علیزاده هرسه از صومه سرا به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

در ماده ۴ در ۵۰ متر آزاد تیمی تیمهای رشت ، صومعه سرا و بندر انزلی اول تا سوم شدند.

و در ماده ۴ در ۵۰ متر  مختلط تیمی  تیمهای صومعه سرا ، رشت و بندرانزلی به مقامهای اول تا سوم رسیدند.

در پایان با حضور گلریز رئیس و اعضاء هیئت رئیسه شنای گیلان و بازرگان رئیس هیئت شنای لاهیجان به نفرات برتر مدال و حکم  قهرمانی  و به تیمهای برتر حکم و کاپ قهرمانی اهدا شد.

شنا گیلان

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب