محمد حقانی: باید فدراسیون شنا به شهرداری متصل شود

عضور شورای شهر تهران با ابراز تمایل به همکاری با خانواده شنا و تلاش برای توسعه این ورزش گفت: باید فدراسیون ها به ویژه فدراسیون شنا به شهرداری ها متصل شود تا عدالت اجتماعی محقق شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد حقانی در جلسه هیات رئیسه فدراسیون اظهار کرد: اداره شهر و شهرداری ها بر اساس مدیریت یکپارچه شهری است. قبلا تعبیر مدیریت شهرداری ها شاید صرفا به نظافت و ساخت پارک و خیابان محدود می شد. من حدود ۵۰ سال در مدیریت شهری بودم. مدیریت شهری بعد از انقلاب تغییر زیادی کرده است. جهش بسیار بلندی داشتیم. مفاهیم جدیدی در این رویکرد تعریف شده است. اگر واقعا به دنبال عدالت اجتماعی در شهرها هستیم باید همین رویکرد جدید را در شهرداری ها دنبال کنیم.
وی افزود: مسائل جاری حوزه فرهنگی از سال ۱۳۷۲ تعریف شده است. امروز مدیریت شهری وقتی موثر است که رویکرد فرهنگی نیز دنبال شود. ورزش شنا در این راستا از اهمیت زیادی برخوردار است. شهرداری ها باید خود در تمام زمینه ها و عناصر شهری فعالیت کنند. باید سفارشی شود و مدیریت یکپارچه انجام شود. هزینه ها و در آمد های شهری باید در تمام سطوح شهر توزیع شود. ورزش در شهرداری یک سازمان دارد. بودجه خوبی هم دارد. این امکانات باید در اختیار سازمان های تخصصی قرار بگیرد. باید فدراسیون ها با شهرداری تهران و سایر کلان شهرها همکاری کنند. باید فدراسیون ها به ویژه فدراسیون شنا به شهرداری ها متصل شود تا عدالت اجتماعی محقق شود.
عضور شورای شهر تهران تاکید کرد: با کمال میل در خدمت خانواده شنا هستم. دوست دارم تا گوشه ای از کار را هم بگیرم. امیدواریم که زمینه های موفقیت برای ورزشکاران رقم بخورد. ما بارها نشان دادیم اگر بخواهیم، می توانیم.
بنا بر این گزارش نخستین جلسه هیات رئیسه فدراسیون عصر روز گذشته(چهارشنبه) در محل فدراسیون با حضور جمعی از بزرگان عرصه اقتصاد و مدیریت کشور برگزار شد.
این نشست با قرائت قرآن کریم و گزارش محسن رضوانی(رئیس فدراسیون) آغاز شد. سپس خسرو امینی(نایب رئیس واترپلو جهانی)، وحید فدایی(خزانه دار)، بهرام افشارزاده(مدیر عامل باشگاه استقلال)، محمد معزالدین(قائم مقام شورای هماهنگی مناطق آزاد)، محمد حقانی( نماینده شورای کلان شهر تهران) و دکتر عباسعلی گایینی( استاد دانشگاه تهران) به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
این جلسه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد(نایب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی) پایان یافت و در خاتمه از ایشان به عنوان پیشکسوت خانواده شنا قدردانی شد.
حاج جواد کریمی، رضا درویش، محسن سمیع زاده، احمد یاقوتی، کاوه احمدی، امیرداود کمالی و شهرناز ورنوس سایر اعضای حاضر در نخستین جلسه هیات رئیسه فدراسیون شنا بودند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.