میثم جعفری: همه بازیکنان از بی توجهی مسوولان گلایه دارند

بازیکن تیم ملی واترپلو گفت: همه بازیکنان از بی توجهی مسوولان به این تیم و این که به اردوی ما سر نمی زنند، گلایه دارند.

محمد حسین آجرلو/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، خبرگزاری ایرنا نوشت:

میثم جعفری اظهار داشت: تعداد کمی از مسابقات در ورزش واترپلو زیر نظر فدراسیون بین المللی (فینا) برگزار می شود که رقابت های توسعه جهانی (فیناترافی) یکی از آنها است.

وی ادامه داد: موفقیت ایران در برگزاری این رقابت ها می تواند فینا را مجاب به اعطای میزبانی رقابت های دیگر به کشورمان کند و به این دلیل کیفیت میزبانی فیناترافی از نتیجه ای که تیم ملی می گیرد مهمتر است.

جعفری خاطرنشان کرد: توقعات از تیم ملی زیاد است و خیلی ها انتظار دارند در حالی که میزبانی به ایران رسیده است، جام قهرمانی را به دست بیاوریم. بازیکنان نیز به غیر از قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنند.

وی تصریح کرد: با وجود انگیزه بالای بازیکنان برای کسب مقام قهرمانی، به غیر از مسئولین فدراسیون شنا، هیچکدام از مسوولین ورزش کشور تا کنون به اردوی تیم ملی سر نزده اند.

وی یادآور شد: ما از مسوولین توقعی نداریم اما کوچک ترین کاری که آنها می توانند برای ما انجام دهند این است که در اردو حضور یابند تا حداقل بفهمند ما چه کاری انجام می دهیم.

بازیکن با تجربه تیم ملی واترپلو گفت: اکثر بازیکنان نیز از این شرایط گله دارند. روزی که قهرمان فیناترافی شویم مسئولین به سراغ ما می آیند اما آن روز دیگر فایده ای ندارد.

مسابقات توسعه واترپلوی جهان (فیناترافی) از ۳ تا ۸ خرداد در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می شود.

تیم ملی واترپلوی ایران در گروه B این مسابقات با تیم های اتریش، اندونزی، گواتمالا، اروگوئه و تونس رقابت می کند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب