ستارگان دلفین الف صدرنشین روز نخست مسابقات شنای بانوان ۱۱ تا ۱۴ سال

روز نخست مسابقات شنای مسافت بلند بانوان در رده سنی ۱2 -۱1 و ۱4-۱3 سال تحت عنوان "جام فجر ری" با صدرنشینی تیم ستارگان دلفین الف در هر دو رده سنی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات شنای مسافت بلند بانوان در رده سنی ۱۲ -۱۱ و ۱۴-۱۳ سال تحت عنوان “جام فجر ری” از نهم تا یازدهم اسفند به میزبانی تهران در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. این مسابقات که در دو نوبت صبح و عصر و به صورت نهایی برنامه‌ریزی شده است روز نسخت خود را با معرفی نفرات برتر در ۱۰ ماده رقابتی به پایان رساند.

رقابت های این روز با صدر نشینی تیم “ستارگان دلفین الف” در هر دو رده سنی همراه شد. پس از پایان مسابقات صبح و عصر شنبه (نهم اسفند ۱۳۹۳) در رده سنی ۱۲-۱۱ سال پس از تیم ستارگان دلفین الف که با ۱۳۰ امتیاز در جایگاه نخست ایستاده است تیم‌های “غدیر رودهن” و “پیشتاز ۱” به ترتیب با ۹۷ و ۸۲ امتیاز دوم و سوم هستند.

اولین روز مسابقات رده سنی ۱۴-۱۳ سال هم با پیشتازی “ستارگان دلفین الف” در امتیاز ۱۸۱ به پایان رسید. در این رده سنی هم تیم‌های “خراسان رضوی” و “پیشتاز ۱” با ۱۷۱ و ۱۴۹ امتیازی در رقابتی نزدیک جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.

در این مسابقات ۲۱ تیم حضور دارند. ستارگان دلفین الف، خراسان رضوی، پیشتاز ۱، قزوین، داماش تهران، ناجیان راستین البرز، فارس، موج ایرانیان، باشگاه سنگ اهن بافق، پیشتاز ۲، لرستان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، قم، همدان، کیش، ستارگان دلفین ب، سیمرغ شنای بانوان الف، سیمرغ شنای بانوان ب، غدیر رودهن و ناجیان راستین البرز ب تیم‌های حاضر در رقابت‌های شنای مسافت بلند بانوان در رده‌های سنی ۱۲ -۱۱ و ۱۴-۱۳ هستند.

این مسابقات امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) هم ادامه دارد و عصر روز دوشنبه (۱۱ اسفند ۱۳۹۳) با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

 

برای دریافت نسخه پی‌دی‌اف نتایج کامل تیمی و انفرادی تا پایان روز نخست بر روی فایل مربوطه کلیک کنید.

جدول رده بندی تیم‌ها- نهم اسفند ۱۳۹۳

نفرات برتر هر ماده تا پایان روز نخست- نهم اسفند ۱۳۹۳

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب