چهار رکورد ملی شنا در جام مسافت کوتاه ولایت شکست

شناگران نوجوان و جوان در مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جام ولایت در مشهد رکوردشکنی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در آغاز مسابقات جام ولایت که به میزبانی مشهد در حال برگزاری است، شناگران نوجوان و جوان ایران خوش درخشیدند. در ماده ۵۰متر قورباغه مسافت کوتاه آرمان صیدی شناگر کرمانشاهی در رده سنی ۱۳-۱۴ سال با زمان ۳۲ ثانیه و ۱۰ صدم ثانیه توانست رکورد ملی این ماده را بشکند. پیش از این رکورد این ماده با زمان ۳۲ ثانیه و ۳۹ صدم ثانیه در دست آریا نسیمی شاد بود. همچنین صیدی در ۲۰۰ متر قورباغه مسافت کوتاه با ثبت زمان دو دقیقه و ۳۰ ثانیه و ۹۳ صدم ثانیه رکورد ایران ارتقا بخشد. قبلا رکورد این ماده با دو دقیقه و ۳۷ ثانیه و ۷۲ صدم ثانیه در دست آریا نسیمی شاد بود.

در ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت کوتاه مختلط علی تاجیک شناگر دعوت شده ازخراسان رضوی در رده سنی ۱۳-۱۴سال با حدنصاب جدید یک دقیقه و شش ثانیه و۳۴ صدم ثانیه توانست رکورد امیرمحمد سرابی را بشکند. رکورد قبلی امیرمحمد سرابی در این ماده یک دقیقه و شش ثانیه و ۶۶ صدم ثانیه بود.

همچنین در رده سنی ۱۵ سال به بالا در ماده ۲۰۰ متر قورباغه آریا نسیمی شاد ملی پوش ایران در بازی های آسیایی اینچئون،  با زمان دو دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه رکورد ایران در این ماده را به نام خودش ثبت کند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب