کشتکار: از عملکرد شناگران راضی هستم

سرمربی تیم ملی شنا در حاشیه بازی های آسیایی اینچئون با تاکید بر لزوم برنامه ریزی بلند مدت در شنا گفت: از عملکرد ملی پوشان شنا راضی هستم و امیدوارم در آینده با ثبات کار بیشتر شاهد اجرایی شدن برنامه ها باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عباسعلی کشتکار پس از پایان مسابقات شنا در اینچئون اظهار کرد: متاسفانه علیرغم تمام پیش بینی ها یکی از شناگران جوان ما دچار آسیب دیدگی شد. این موضوع روی نتیجه کلی ما تاثیر گذاشت. انصاری می توانست رکوردهای ملی را جابجا کند ولی تلاش بیش از حد باعث در رفتگی کتفش شد. با این حال من و فدراسیون از عملکرد ملی پوشان راضی هستیم.

وی افزود:از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش درخواست حمایت و برنامه ریزی دراز مدت دارم. برنامه بلند مدت یعنی از حالا برای بازی های آسیایی دوره بعد کار کنیم. نه اینکه پنج ماه مانده به مسابقات اردو داشته باشیم. متاسفانه این روندی است که اکثر تیم های ورزشی ما دنبال می کنند و اصلا درست نیست. همین روند آماده سازی سریع باعث آسیب دیدگی ورزشکاران خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به مدال آسیایی به برنامه ریزی طولانی مدت هشت تا ده ساله نیاز داریم. متاسفانه این کار در ایران به خاطر تغییرات پیاپی مدیران صورت نمی گرفت. امیدواریم که در آینده با ثبات کار شاهد اجرایی شدن برنامه ها باشیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب