تقدیر وزیر ورزش از روابط عمومی فدراسیون شنا

وزیر ورزش از مدیر روابط عمومی فدراسیون شنا تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در مراسمی ویژه با حضور وزیر ورزش و جوانان از مدیران برتر روابط عمومی های فدراسیون ها و مجموعه های ورزشی سال ۹۲ در ساختمان شماره ۱ وزارت ورزش و جوانان تقدیر شد. در این راستا دکتر گودرزی(وزیر ورزش و جوانان) با اهدا لوح تقدیر به امیرداود کمالی از تلاش تیم روابط عمومی فدراسیون شنا تجلیل کرد.
در آغاز دکتر عبدالحمید احمدی که در مراسم تجلیل از مدیران برتر روابط عمومی های فدراسیونها و مجموعه های ورزشی سال ۹۲ سخن می گفت، اظهار داشت: یکی از بخش هایی که در هر تشکیلاتی هر روز دیده می شود و خیلی مورد توجه است روابط عمومی آن دستگاه است.
او در ادامه دنیای امروز را عصر انفجار اطلاعات نامید و گفت: با توسعه فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی که هر روزه شاهد آن هستیم هیچ خبر و رویدادی از قلم نمی افتد و با تمام جزئیات منعکس می شود.
مشاور عالی وزیر ادامه داد: بنابراین روابط عمومی ها امروزه هر خبری را که تمایل داشته باشند می توانند در کمترین زمان انتشار و منعکس کنند.
احمدی با بیان این مطلب که حوزه ورزش پرمخاطب است و در عرصه موضوعات اجتماعی بیشترین سلیقه ها را به خود جلب می کند، اظهار داشت: این موضوع یک حسن و یک سختی دارد. حسن آن این است که چون موضوعی جذاب و مورد توجه همه است روابط عمومی ها می توانند از این طریق ارتباطات خود با مخاطبان را قوی تر کنند و سختی آن نیز پاسخگویی به تمام نیازهای مخاطبان است.
معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه فعالیت روابط عمومی یک سویه و یک طرفه نیست افزود: روابط عمومی فعالیتی دوسویه است و باید بتواند از یک سو به مخاطب اطلاع رسانی کند و از سوی دیگر به وسیله ابزارهای گوناگون مثل سنجش افکار عمومی برآیند نظرات مخاطبان را به درون مجموعه انتقال دهد و آن را به اطلاع مسئولان برساند که ما در این بخش نیاز به کار بیشتری داریم.
دکتر احمدی با تاکید بر این که باید همیشه وضعیت روابط عمومی در جهان را با خودمان مقایسه کنیم ادامه داد: باید ببینیم فاصله ما با سطح اول جهان در این بخش چقدر است تا بتوانیم از این طریق فاصله ها را کم کرده و به ارتقاء سیستم کمک کنیم.
او با بیان این مطلب که اگر سازمانی روابط عمومی قوی و پویایی داشته باشد باعث ارتقاء سطح سازمان می شود تصریح کرد: روابط عمومی ها می توانند در تحول پیشرو باشند و آن را به کل مجموعه تعمیم دهند. معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از عدم تناسب و توازن نیروی انسانی روابط عمومی فدراسیون ها نسبت به حجم کار و مخاطبان هر رشته ورزشی، پیشنهاد تدوین طرحی با عنوان تحول ساختاری برای فدراسیون های ورزشی با کمک و مشارکت خود آن ها داد و افزود: این تناسب باید از لحاظ ساختار، نیروی انسانی و بودجه وجود داشته باشد.
در ادامه مازیار ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این مطلب که برخی از همکاران روابط عمومی فدراسیون ها کار های فرهنگی هم به عهده دارند از دکتر احمدی سوال کرد « رابطه فرهنگ و روابط عمومی چیست؟ » و او پاسخ داد: یکی از مظلوم ترین بخش ها در کشور بخش فرهنگی است که در کنار روابط عمومی، مسئولان به آن کمترین توجه را داشته اند.
احمدی در این خصوص ادامه داد: جنس فعالیت فرهنگی و روابط عمومی یکی است و هر دو کار ارتباطی می کنند ما از این ارتباط استقبال می کنیم. این دو بخش همیشه با حداقل نفر، امکانات و ساختار، سخت ترین کار ها را انجام داده اند. امسال امیدواریم با کمک شما وضعیت ساختاری روابط عمومی و فرهنگی را در فدراسیون های ورزشی سامان دهی کنیم.
همچنین سید مناف هاشمی در مراسم تجلیل از مدیران برتر روابط عمومی های فدراسیون ها و مجموعه های ورزشی سال ۹۲ ضمن تبریک به مناسبت روز ارتباطات و هفته روابط عمومی با اشاره به حساسیت حوزه خبر ورزشی از این بخش به عنوان یکی از پر مخاطب ترین و حساسترین حوزه ها نام برد .
وی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت بسیار خوبی در ورزش وجود دارد خواستار برنامه ریزی برای بهره برداری منطقی و صحیح از این حوزه شد .
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه با مهم خواندن جایگاه روابط عمومی در فدراسیون ها و مجموعه های ورزشی اظهار داشت: اگر مسوولی نسبت به اهمیت این جایگاه بی تفاوت باشد و آن را نشناسد بیانگر عدم شناخت وی از قدرت روابط عمومی و رسانه است.
وی تصریح کرد: من باور دارم چنانچه درحوزه روابط عمومی مبلغی اندک هزینه شود چند برابر به خود سازمان باز می گرداند .
دکتر هاشمی ضمن تشریح جایگاه معاونت منابع و پشتیبانی گفت: سنخیت وظیفه من ایجاب می کند که خود را خیلی درگیر حوزه رسانه نکنم اما تلاش می کنم در بخش بودجه و منابع در خدمت تمامی عزیزان در حوزه ورزش باشم.
وی در ادامه به دو رویدادی که پیش روی ورزش کشور است اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا از طریق رسانه و ابزارهایی که در اختیار داریم فضای مثبتی را در جامعه ایجاد کنیم تا مردم در طول برگزاری این مسابقات روحیه شادتری داشته باشند .
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: المپیک آسیایی اینچئون با توجه به جایگاه خوبی که در دوره گذشته توسط ورزشکاران کشورمان کسب شده باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد . ورزشکاران ما در کره جنوبی کار سختی پیش رو دارند و من فکر می کنم رسانه ها بتوانند پیش و در طول برگزاری بازی ها مشاوران خوبی برای ورزشکارانمان باشند .
وی به تاکید دکتر گودرزی بر شفافیت مالی و سلامت در کلیه امور اشاره کرد و افزود: ما موظف هستیم تمام اطلاعات را با دقت و سلامت به مردم انتقال دهیم چرا که آنها باید کارهای ما را ارزیابی کنند و بگویند آنچه که در وزارت ورزش و جوانان و زیر مجموعه هایش صورت گرفته تا چه اندازه مطلوب بوده است .
سید مناف هاشمی ادامه داد: در بحث جام جهانی فوتبال و المپیک آسیایی حمایت تمام قد از ورزش را خواهیم داشت و خوشبختانه نشست هایی که با مسوولان دولت داشته ایم بیانگر حمایت همه جانبه از تمامی رویدادهای ورزشی بوده است .
وی گفت : کمتر از ۲ هفته پیش دیداری با نهاوندیان داشتیم که وی قول هرگونه پشتیبانی و مساعدت از ملی پوشان کشورمان را اعلام کرد و یا در نشست هایی که با نوبخت داشتیم بیان شد که هر بودجه ای که برای حمایت از تیم ملی و اردوهای آماده سازی نیاز باشد در اختیار ما قرار خواهند داد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد با حمایت همه جانبه روابط عمومی ها ، رسانه ها و وزارت ورزش و جوانان، بستر مناسبی را برای افتخار آفرینی پرچم داران جمهوری اسلامی ایران فراهم کنیم .

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ