آسیب دیدگی سه ملی پوش در دیدار با ترکیه

تیم ملی واترپلو جوانان ایران در ادامه بازی های تدارکاتی خود پیش از مسابقات جهانی به مصاف ترکیه میزبان رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۶ مغلوب حریف خود شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو جوانان ایران در ادامه بازی های تدارکاتی خود در چارچوب مسابقات دوستانه ترکیه به مصاف ترکیه میزبان رفت و در پایان بازی را ۱۲ بر ۶ به حریف خود واگذار کرد. در جریان این مسابقه سهیل رستمیان وحامد کریمی با کشیدگی از ناحیه کشاله ران مواجه شدند. سید سجاد ساویز نیز با گرفتگی مختصری از ناحیه کمر استخر مسابقه را ترک کرد.
تیم ایران در ادامه اردو آماده سازی خود پیش از مسابقات جهانی در چند جلسه تمرینی حاضر می شود تا با کسب هماهنگی هرچه بیشتر و بهبود وضعیت مصدومان در مسابقات حاضر شود. جوانان ایران ظهر شنبه (۱۱مرداد) در نخستین دیدار خود در مسابقات جوانان جهان به مصاف ژاپن می روند.
امیرحسین رهبر، امیرحسین کیهانی، امین قویدل، حامد کریمی، حمیدرضا مقدم، سهیل رستمیان، سیدسجاد ساویز، محمدمهدی حیدری، مسعود احمدی، عرشیا الماسی، آرش شریفی، رسول فیض آقایی و عرفان لشگری اعضای تیم ملی ایران هستند. لوتوس مولر، دانیال خاکبان و رضا مخیلفی به عنوان کادر فنی و حمید شب انگیز به عنوان سرپرست تیم ملی را در این سفر همراهی می کنند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب