استقبال گرم از تیم ملی واترپلو جوانان

کاروان واترپلوی جوانان ایران بامداد امروز در فرودگاه امام خمینی با استقبال گرم مسئولان و جمع کثیری از خانواده ها و علاقه مندان روبرو شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بامداد امروز (دوشنبه) فرودگاه امام خمینی شاهد حضور جمعی از علاقه مندان رشته ورزشی واترپلو بود که به استقبال از جوانان ملی پوش ایران رفته بودند. از حدود ۳۰ دقیقه قبل از ورود تیم ملی واترپلو جوانان ایران به فرودگاه امام تکاپو برای نصب بنرهای خوش آمدگویی و تبریک قهرمانی آغاز شد. خانواده ورزشکاران با گل و شیرینی به استقبال آمده بودند. جمعی از مسئولان فدراسیون و اصحاب رسانه های گروهی نیز پای پلکان ورودی فرودگاه منتظر بودند.
سرانجام کاروان افتخارآفرینان واترپلوی ایران از پلکان فرودگاه امام خمینی(ره) پایین آمد. محسن رضوانی رئیس و محسن سمیع زاده دبیر فدراسیون دسته های گل را به تک تک اعضای تیم و همراهان دادند. ملی پوشان ایران در حالی که کاپ خود را درست و مدال های خود را به گردن داشتند، یک عکس یادگاری دیگر در کنار هم گرفتند و به آغوش خانواده ها و علاقه مندان خود رفتند.
تیم ملی واترپلوی جوانان ایران پیش از این با کسب مدال نقره در رقابت های قهرمانی آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی را بدست آورده بود.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب