امینی: بهتر است حاشیه‌سازان اطلاعاتشان را جهانی کنند

نایب رییس کمیته واترپلو FINA گفت:نمی‌دانم اخبار غلط را چه کسی منتشر می کند،مگر فینا عقلش کم شده که می خواهد در این مسابقات ۴ نماینده و ۲ داور بی طرف داشته باشد.

انسیه ورزنده/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، خبرگزاری باشگاه خبرنگاران نوشت:

متاسفانه چندی است که در برخی محافل شایعه شده است که مسابقات توسعه جهانی واترپلو زیر نظر فینا برگزار نمی‌شود و ارزش جهانی ندارد برای رسیدن به پاسخ نهایی و درست به سراغ نایب رییس کمیته واترپلو فدراسیون جهانی شنا رفتیم.

خسرو امینی در این خصوص اظهارداشت: من نمی‌دانم این اخبار غلط و اشتباه را چه کسی منتشر می کند؟ می خواهم به این دسته از افراد بگویم که مگر فینا عقلش کم شده که می خواهد در این مسابقات ۴ نماینده و ۲ داور بی طرف داشته باشد؟ با کمی وقت صرف کردن و بررسی سایت رسمی فدراسیون جهانی شنا می توان به این نتیجه رسید که این دسته از افراد که اقدام به انتشار این اخبار کذب می کنند کسانی هستند که چشم ندارند پیشرفت فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو را ببینند و فقط قصد تخریب دارند.

وی تصریح کرد: من وقتی با این نوع رفتارها مواجه می شوم غصه می‌خورم که چرا برای کاری که به خوبی مراحل آن دنبال می‌شود و ما در آستانه ثبت رکورد جدیدی در تارریخ واترپلو ایران هستیم این همه شایعه و حاشیه بوجود می‌آورند. به هیچ عنوان فرصت پیگیری این حواشی را نداریم در غیر این صورت باید این مساله ریشه یابی شود که چرا برخی ها به دنبال دور کردن فدراسیون از مسیر اصلی خود هستند؟

نایب رییس کمیته واترپلو فدراسیون جهانی شنا در ادامه اظهارداشت: قرار است تیم ملی واترپلو کشور اتریش به تهران بیاید و در حال حاضر با این میزبانی پای آبروی ورزش ایران در میان است تمام موجودیت این فدراسیون اعم از افراد فعال در شنا یا شیرجه به کمک ما آمده‌اند تا مسابقات بدون هیچ مشکلی برگزار شود امیدوارم آن دسته افرادی که به دنبال حاشیه سازی برای فیناترافی و فدراسیون هستند کمی اطلاعاتشان را در این خصوص بیشتر کنند.

پیش از شروع این مسابقات برخی تیم‌ها انصراف دادند آیا فینا با این تیم‌ها برخورد می کند؟ وی در پاسخ به این سوال گفت: دفتر فینا به تازگی امروز پس از ۲ روز تعطیلی کارش را آغاز کرده هنوز خبر خاصی در این خصوص ندارم ولی در گذشته فدراسیون جهانی با این موارد برخورد کرده بود و تیم‌ها را جریمه نقدی یا محرومیت زمانی می‌کرد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب