برگزاری هفته چهارم لیگ برتر واترپلو از جمعه

هفته چهارم لیگ برتر واترپلو روز جمعه (12 آذر 1395) با انجام دو دیدار در تهران و یک دیدار در گچساران پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته چهارم بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو با انجام سه دیدار در روز جمعه (۱۲ آذر ۱۳۹۵) پیگیری خواهد شد. در نخستین دیدار تیم سایپا کار نه چندان دشواری مقابل استخر نوفلاح خواهد داشت. شاگردان جوان و با انگیزه پنام‌تاش با تساوی هفته گذشته مقابل دانشگاه هم‌چنان صدر نشینی خفیف خود را با احتساب گل زده بیشتر نسبت به این تیم حفظ کرده‌اند. این دیدار از ساعت ۱۴:۰۰ در استخر بین‌المللی ۹دی تهران با قضاوت داوران امیر آذرخش و مسعود آقالطیفی و نظارت ایرج رئوف‌آذر برگزار می‌شود.

در بازی بعدی قهرمان و تیم سوم دور قبلی رو در روی هم قرار می‌گیرند. دانشگاه که در ادوار گذشته لیگ عادت به صدر نشینی داشته، این فصل از هفته دوم در تعقیب سایپا است. دانشگاهی ها برای تصاحب صدر جدول کار سختی برابر نیروی زمینی ارتش خواهند داشت. شهیدی‌پور و شاگردانش برای تحقق این اتفاق باید با اختلاف گل زیاد از سد سربازان نیروی زمینی عبور کنند و امیدوار به درخشش واترپلوئیست های نوفلاح مقابل سایپا باشند. امید دانشگاه به پیروزی پرگل در صورتی است که نیروهای تازه نفس دانیال خاکبان در نزاجا با برد پرگل هفته قبل نشان دادند که از غفلت هفته‌های اول بیرون آمدند. این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ به قضاوت داوران مسعود رضوانی و محمدرضا محمدی با نظارت طاهریان انجام می‌گیرد.

در سوی دیگر نفت‌وگازگچساران با ترکیب نسبتاً بومی خودش میزبان نایب قهرمان است. تیم نفت امیدیه در حالی به شهر گچساران سفر می‌کند که هفته گذشته در ادامه نوار پیروزی‌هایش نوفلاح را شکست داده و بدون باخت در جایگاه سوم است. گچساران که هفته گذشته قرعه استراحت داشته پس از امیدیه صاحب جایگاه چهارم جدول است. هر دو تیم با یک بازی کمتر تیم‌های اول و دوم جدول را تعقیب می‌کنند. این دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ در شهر گچساران با قضاوت نادر غفوری وشهروز شریفیان با نظارت منصور مهذب صانعی صورت می‌پذیرد.

نماینده اصفهان در این هفته استراحت خواهد کرد تا خود را برای دیدار هفته بعدی با تیم نفت امیدیه آماده کند.

 

دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر واترپلو:

 

استخر نوفلاح              –              سایپا                  ساعت ۱۴:۰۰     استخر ۹ دی تهران

نفت‌وگازگچساران         –          نفت امیدیه               ساعت۱۵:۰۰      گچساران

دانشگاه آزاد اسلامی    –      نیروی زمینی ارتش         ساعت ۱۵:۳۰     استخر ۹ دی تهران

 

جدول رده بندی بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو  تا پایان هفته سوم 

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ سایپا ۳ ۲ ۰ ۱ ۳۵ ۱۵ ۲۰+ ۵
۲ دانشگاه آزاد اسلامی ۳ ۲ ۰ ۱ ۳۲ ۱۲ ۲۰+ ۵
۳ نفت امیدیه ۲ ۲ ۰ ۰ ۲۳ ۱۱ ۱۲+ ۴
۴ نفت و گاز گچساران ۲ ۱ ۱ ۰ ۱۶ ۲۲ ۶- ۲
۵ نیروی زمینی ارتش ۳ ۱ ۲ ۰ ۲۲ ۲۱ ۱+ ۲
۶ استخر شهید نوفلاح ۲ ۰ ۲ ۰ ۷ ۲۳ ۱۶- صفر
۷ اصفهان ۳ ۰ ۳ ۰ ۴ ۳۵ ۳۱- صفر

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب