به چیریچ اطمینان داریم

سهیل رستمیان ملی‌پوش واترپلو تیم دانشگاه آزاد گفت: چیریچ به صورت حرفه‌ای با تیم‌ ‌ملی کار می‌کند و به موفقیت با او مطمئنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سهیل رستمیان ملی‌پوش واترپلو تیم دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با ایسنا، از حمایت‌های رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اعلام رضایت کرد و افزود: همه ملی‌پوشان تمام تلاش خود را می‌کنند تا تیم‌ ‌ملی واترپلو در بازی‌های آسیایی به مدال برسد و آقای رضوانی نیز تمام تلاش خود را می‌کند تا ما از نظر تغذیه، کیفیت اردوها و همچنین مسائل مادی در شرایط خوبی باشیم و بتوانیم با روحیه مضاعف در تمرینات تیم‌ ‌ملی حاضر شویم.

او درباره سرمربی تیم‌ ‌ملی واترپلو نیز گفت‌: الکساندر چیریچ بهترین گزینه برای تیم‌ ‌ملی واترپلو است. او بسیار پر انگیزه و پرشور با تیم‌ ‌ملی تمرین می‌کند و به دنبال دست و پا کردن نامی برای خود است. او در کنار این خواسته به صورت حرفه‌ای با تیم‌ ‌ملی کار می‌کند و مطمئنم که به تیم‌ ‌ملی ما کمک خواهد کرد.

رستمیان خاطر نشان کرد: از نظر امکانات مشکل خاص نداریم. لیگ برتر حساس است  و ملی‌پوشان مجبورند از شنبه تا سه‌شنبه در تمرینات حاضر شوند و بلافاصله در دو روز آینده به شرایط مسابقه در لیگ بر گردند که موجب بروز برخی سختی‌ها می‌شود.

ملی‌پوش واترپلو با بیان این که جوانگرایی کار زمان بری است، گفت‌: بهترین راه برای پرورش نیروهای جوان پرورش آنها از داوران مدرسه و ابتدایی است. ما باید جوانگرایی را از مدرسه‌ها شروع کنیم و ورزش‌های مثل شنا و واترپلو، ورزش‌هایی هوازی هستند که اگر نیروهای جوانی داشته باشیم می توانیم تا سنین ۳۰ الی ۳۵ سالگی که پایان عمر یک ورزشکار است از آنها استفاده کنیم.

او در پایان افزود: از وزارت ورزش و جوانان و تمامی مسئولان می‌خواهم که به فدراسیون‌هایی چون شنا، شیرجه و واترپلو که چندین رشته را زیر نظر دارند بودجه بیشتری را اختصاص دهند تا بتوانند موفقیت‌هایی بیشتری را کسب کنند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب