تمرین با نشاط ایران پیش از بازی با آرژانتین

ملی پوشان تیم واترپلو جوانان ایران در اندیشه کسب نخستین پیروزی خود تمرین با نشاطی را قبل از بازی با آرژانتین انجام دادند.
به گزارش خبرنگار اعزامی فدراسیون شنا به محل مسابقات قهرمانی جهان ترکیه، تیم ملی واترپلوی جوانان ایران عصر روز گذشته آخرین تمرین خود قبل از رویارویی با تیم ملی آرژانتین را در استخر تمرینی مسابقات انجام داد.
ملی پوشان با روحیه بالا در تمرین دیروز حضور یافتند و زیر نظر لوتوس مولر، دانیل خاکبان و سیروس طاهریان به مرور تمرینات تاکتیکی پرداختند تا به شرایط ایده آل برای دیدار امروز مقابل آرژانتین دست یابند.
بازیکنان ایران در تمرین دیروز تمرین با نشاط همراه با مرور تاکتیک های هجومی را در دستور کار خود قراردادند. این برنامه تمرینی به مدت یک ساعت ادامه داشت.
حضور تیم ملی ایتالیا در تمرین روز گذشته ملی پوشان از نکات جالبی بود که می توان به آن اشاره کرد. بازیکنان ایتالیا برای مدتی به تماشای تمرین تیم ایران نشستند.
ایران از ساعت ۱۷:۲۰ امروز (سه شنبه) به وقت محلی (۱۸:۵۰ به وقت تهران) در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی آرژانتین می‌رود.
بازیکنان تیم ملی واترپلوی ایران در پایان تمرین دیروز برای شکست آرژانتین و کسب اولین پیروزی در مسابقات جهانی هم قسم شدند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب