جدال حساس سایپا و نزاجا در تهران

در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو از ساعت 17:30 روز پنجشنبه (هفتم بهمن 1395) تیم‌های سایپا و نیروی زمینی ارتش رو در روی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۵ با انجام سه دیدار پیگیری خواهد شد. در حساسترین دیدار این هفته دو تیم سایپا و نیروی زمینی ارتش به مصاف یکدیگر می‌روند. دانشگاه با توجه به اختلاف ۴ امتیازی با تیم‌های دوم و سوم جدول و استراحت در این هفته، صدر نشین رقابت‌ها باقی می‌ماند.

در دیدار اول نماینده اصفهان میزبان نفت امیدیه خواهد بود. این دیدار عصر فردا پنجشنبه (هفتم بهمن۱۳۹۵) به میزبانی شهر اصفهان از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز خواهد شد. نفت امیدیه هفته گذشته از پس گچساران برنیامد و تن به تساوی داد. نماینده اصفهان که هفته گذشته را استراحت کرد با آمادگی بیشتری در این دیدار حاضر خواهد شد. نفت با توجه به بازی سخت هفته آینده مقابل دانشگاه و برای حفظ جایگاه خود در جدول نیاز به پیروزی در این دیدار دارد. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۱۸ بر ۲ به سود نفت پایان رسید. بازی با حضور شریعت به عنوان ناظر مسابقه و داوران برادری و فخری‌نژاد برگزار خواهد شد.

اما در حساسترین و جذاب ترین دیدار هفته دو تیم سوم و چهارم جدول به آب خواهند زد. سایپا که با پیروزی در بازی هفته گذشته با کسب ۱۴ امتیاز و با توجه به قانون بازی رو در رو سوم است برای ماندن در کورس بالای جدول نیاز به پیروزی در این دیدار دارد. سایپا با استراحت تیم دانشگاه در این هفته فرصت آن را دارد تا فاصله خود را با صدر جدول کم کند. اما به واقع کار بسیار دشواری مقابل نزاجا خواهد داشت. شاگردان خاکبان در تیم نیروی زمینی ارتش با پشت سر گذاشتن یک بازی سخت در هفته گذشته و پذیرش شکست برای ادامه، کار سختی پیش رو دارند. ارتشی های لیگ بیست و ششم باید دست پر از این دیدار بیرون بیایند تا جایگاه چهارمی خود را از دست ندهند. تساوی ۱۰ بر ۱۰ دو تیم در دور رفت نوید یک بازی جذاب و دیدنی را میدهد. این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران به قضاوت داوران شریفیان و محمدی و با نظارت هادی بیک آغاز می‌شود.

در سومین و آخرین دیدار هفته، گچساران از  نوفلاح پذیرایی می‌کند. نفت و گاز گچساران که هفته گذشته در دربی نفتی‌ها خوش درخشیده و درثانیه‌های پایانی با دریافت گل نتوانست با پیروزی از میدان خارج شود نشان داد که تیمی فرصت طلب و با انگیزه است. نوفلاح کار سختی را با حضور تماشاچیان پورشور گچساران پیش رو خواهد داشت. گچساران با گذشت از سد نوفلاح و امید به نتیجه نگرفتن نزاجا میتواند به جایگاه چهارم جدول رقابت ها بازگردد. این بازی از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه (هشتم بهمن ۱۳۹۵) در گچساران به قضاوت داوران آقالطیفی و ریحانی با نظر مالک قاطع به عنوان مسابقه پایانی هفته برگزار می‌شود.

 

برنامه بازی‌های هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

نماینده اصفهان _ نفت امیدیه                           پنجشنبه ۷ بهمن             ساعت ۱۵:۳۰                   اصفهان

سایپا _ نیروی زمینی ارتش                               پنجشنبه ۷ بهمن             ساعت ۱۷:۳۰                   استخر بین‌المللی ۹ دی تهران

نفت و گاز گچساران  _ استخر شهید نوفلاح          جمعه ۸ بهمن                ساعت  ۱۵:۰۰                   گچساران

 

جدول رده بندی تا پایان هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو کشور :

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰ ۹ ۰ ۱ ۱۱۵ ۵۰ ۶۵+ ۱۹
۲ نفت امیدیه ۹ ۶ ۱ ۲ ۹۵ ۵۲ ۴۳+ ۱۴
۳ سایپا ۱۰ ۶ ۲ ۲ ۱۲۱ ۵۷ ۶۴+ ۱۴
۴ نیروی زمینی ارتش ۱۰ ۴ ۵ ۱ ۸۷ ۷۹ ۸+ ۹
۵ نفت و گاز گچساران ۹ ۳ ۴ ۲ ۶۷ ۷۵ ۸- ۸
۶ استخر شهید نوفلاح ۹ ۱ ۸ ۰ ۴۱ ۱۲۵ ۸۴- ۲
۷ نماینده اصفهان ۹ ۰ ۹ ۰ ۲۸ ۱۱۶ ۸۸- ۰

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب