خانی: امیدوارم با قهرمانی خستگی از تنمان برود

امیر حسین خانی سانتر حمله تیم ملی واترپلو خیلی  به قهرمانی امیدوار است. امیدوار است تا قهرمانی در فیناترافی خستگی را از تنش در ببرد.

مهری رنجبر/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روزنامه خبر ورزشی نوشت:

امیر حسین خانی می گوید:« دو ماه تمرین سخت در اردو ما را خسته کرده است. امیدوارم با قهرمانی خستگی از تنمان در بیاید.» به نظر سانتر حمله واترپلو  فردا ایران در فینال زودرس بازی می کند:« ما هدفمان قهرمانی فیناترافی است. چرا که از دو دوره حضور نائب قهرمانی و سومی را گرفته ایم و تنها جای جام قهرمانی خالی مانده که می خواهیم در تهران بگیریم.شک نکنید فردا  ایران با اتریش در فینال زودرس بازی می کند. اگر برنده بازی باشیم آن وقت در فینال حرف اول را می زنیم.»
او تیم گواتمالا را تیم جوانی می داند:« گواتمالا تیم جوان و اینده داری است . فکر می کنم تا دو، سه سال دیگر پیشرفت خوبی داشته باشد. بازی اول ما با این تیم ، بازی خوبی از کار درآمد. شاید نتیجه ۲۰-۲ به خاطر این بود که ما انها را غافلگیر کردیم. سبک بازی ما سرعتی است و همین مساله باعث شد تا اختلاف  زیادی با انها پیدا کنیم.گواتمالا روز دوم مسابقات با اندونزی بازی داشت و در ست اول ۲-۱ جلو بود اما بعد باخت. یعنی تیم دست و پا بسته ای نیست. ما روز اول از انها زهر چشم گرفتیم.»
او درباره تیم اندونزی هم می گوید:« اندونزی هم تیم در حال پیشرفتی است. انها از حالا برای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ سرمایه گذاری کرده اند تا بتوانند در خانه خود نتیجه خوبی مقابل آسیایی ها بگیرند.این تیم، تیمی جنگنده و شناگر است. رقیب اصلی ما نبود. در دور مقدماتی تونس که امروز با ان روبرو می شویم و اتریش حریفان اصلی ما هستند. ما در واقع با اجرای برنامه های کادرفنی برای دو بازی اخر دور مقدماتی آماده می شویم.»
خانی  سطح مسابقات فیناترافی را بالا می داند:« سطح مسابقات خوب است. از هر قاره یکی ، دو تیم به تهران امده اند تا برای قهرمانی رقابت کنند. این مسابقات برای ما هم بعداز بازیهای آسیایی  اهمیت زیادی دارد. چرا که اولین بار است مسابقه ای جهانی را میزبان هستیم.»
او میزبانی ایران در فینا ترافی را نشانه پیشرفت واترپلوی ایران می داند:« وقتی میزبان این رقابتها شده ایم یعنی واترپلوی ایران پیشرفت کرده است.اگر سطح ایران پایین بود به طور حتم میزبانی را به ما نمی دادند.»
امیر حسین خانی  معتقد است تمرین دیروز انگیزه ملی پوشان را چند برابر کرده:« صبح دیروز وقتی ما تمرین می کردیم، آقای رضوانی هم به استخر امد و با ما تمرین کرد. رئیس فدراسیون با این کار همه بچه ها را شارژ کرد تا در بازیهای بعدی با انگیزه تر باشیم.»
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب