خاکبان: کار دشواری در پیش داریم

مربی تیم ملی واترپلوی ایران صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی را بسیار سخت توصیف کرد.

دانیل خاکبان در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فدراسیون شنا به رقابت های قهرمانی واترپلو جوانان جهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت بازیکنان تیم بسیار خوب است. یکدوره مسابقه دوستانه قبل از رقابت های جهانی در همین کشور ترکیه برگزار کردیم. با برنامه ریزی های انجام شده و تمرینات فشرده توانستیم وضعیت را برای حضور تیم در جام جهانی بهبود بخشیم و بازیکنان را آماده اولین دیدار با ژاپن کنیم.
مربی تیم ملی افزود: بازی بسیار سختی را در اولین دیدار با تیم ملی ژاپن خواهیم داشت، ملی پوشان کشورمان آخرین بازی مقابل این تیم را با نتیجه ۱۲ به ۳ واگذار کردند و اکنون به دنبال جبران شکست گذشته به آب می زنند. بازیکنان ایران مصمم هستند تا در بازی با چشم بادامی ها بهترین نتیجه را کسب کنند.
خاکبان درباره حضور مولر در تیم ملی واترپلو ایران عنوان کرد: مولر یکی از بهترین تئوریستین ها در جهان است که برترین تاکتیک های روز دنیا را به بازیکنان ارائه می دهد اما متاسفانه زمان کافی در اختیار وی قرار نگرفته و ما باید برای مسابقات بعدی از اکنون برنامه ریزی کنیم.
مربی تیم ملی واترپلو درباره اینکه آیا ایران می تواند شگفتی ساز این دوره از رقابت ها باشد گفت: ما جادوگر نیستیم که بتوانیم معجزه کنیم. بهتر است واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم. اکنون همه فکر می کنند چون ایران تیم دوم در آسیاست به راحتی می تواند از گروه خود صعود کند. حال آنکه وضعیت به گونه دیگری است و در واترپلو فاصله تیم اول و دوم آسیا با تیم های اروپایی بسیار زیاد است.
وی اضافه کرد: بهترین نتیجه برای ما در این دوره از بازی ها پیروزی مقابل تیم ملی ژاپن و آرژانتین است و در این صورت می توانیم به صعود امیدوار باشیم. در حقیقت بازی با ژاپن و نتیجه این دیدار برای ما بسیار حائز اهمیت است و در صورت پیروزی مقابل چشم بادامی ها می توانیم برنامه ریزی بهتری برای ادامه بازی ها انجام دهیم.
خاکبان با ابراز رضایت از عملکرد فدراسیون در اعزام بازیکنان تیم اظهارکرد: فدراسیون تا آنجا که توانسته امکانات لازم را برای حضور تیم در جام جهانی فراهم کرده است و بازیکنان نیز از این وضعیت راضی هستند. ترکیه هم بهترین امکانات را در اختیار تیم های حاضر در رقابت ها گذاشته است و تا کنون میزبانی در حد بسیار مطلوب انجام شده است.
انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب