رضا جعفری:هنوز به صد در صد آمادگی نرسیدیم

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: با توجه به این که چندین بازیکن به تازگی جذب تیم شدند به لحاظ بدنی هنوز به آمادگی کامل نرسیدیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری ایرنا رضا جعفری روز جمعه پس از پیروزی تیمش برابر نفت گچساران در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر واترپلو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته اول مسابقات همیشه بسیار سخت است چون تیم‌ها به مرز آمادگی نرسیدند و محتاطانه بازی می‌کنند.
سرمربی تیم نفت امیدیه افزود: بازیکنانم را خوب شروع نکردیم اما هر چه از زمان بازی می‌گذشت بچه‌های ما بر بازی مسلط و هماهنگ تر شدند و در انتها توانستیم پیروز میدان شویم.
وی با بیان این که بازی امروز از حساسیت خاصی برخوردار باشد افزود: چون رقیب ما نفتی بود این بازی حکم یک دربی را داشت و این موضوع کار ما را سخت تر می‌کرد. بازی امروز جنگ بر سر زنده ماندن بود چرا که هر تیمی موفق تر باشد می‌تواند در بالای جدول بماند.
جعفری عنوان کرد: ۲ تا سه بازیکن ما که به تازگی از مسابقات جهانی جوانان آمده‌اند از نظر بدنی وضعیت خوبی داشتند ولی مابقی بچه‌ها از نظر جسمی در حد متوسط بودند که ما این موضوع را پیش بینی کرده بودیم. قطعا در هفته‌های آینده مشکلات جسمانی و هماهنگی بازیکنان را مرتفع خواهیم کرد.
وی ادامه داد: ما در لیگ برتر بازی می‌کنیم و برای قهرمانی می‌جنگیم به همین دلیل امسال برای تقویت تیم چهار بازیکن غیر بومی جذب کردیم.

دیدار دو تیم نفت امیدیه و نفت گچساران با نتیجه ۱۰ بر ۶ به سود نفتی امیدیه به پایان رسید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب