روزانه دو جلسه تمرین برای افتخارآفرینی در واترپلو آسیا

تیم ملی واترپلو ساحلی ایران که برای حضور پرقدرت در رقابت های واترپلو بازی های آسیایی ساحلی از شنبه در تایلند به سر می برد از شرایط جسمی و روحی مناسبی برای شروع رقابت های خود برخودار است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مردان واترپلوئیست ساحلی ایران که بامداد شنبه (۲۴آبان) تهران را به مقصد “پوکت” ترک کردند، این روزها برای کسب آمادگی هرچه بیشتر تلاش می کنند. تیم ملی هفت نفره ایران که در هتل “ماناپلاز” جزیره پوکت اقامت دارد باید عصر فردا (سه‌شنبه) در نخستین دیدار خود مقابل هنگ کنگ به آب بزند.

بازیکنان تیم ملی به گفته رضا جعفری سرمربی تیم ملی از وضعیت جسمی و روحی خوبی هم برای این مسابقات بهره می برند. ورشکاران ملی پوش از همان بدو ورود به “پوکت” روزانه دو جلسه تمرین صبح و عصر برگزار می کنند تا به اوج آمادگی نزدیک شوند. تیم ملی صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ و عصرها هم ۱۶ تا ۱۷:۳۰ تمرینات خود را پیگیری می کنند.
سرمربی تیم ملی امیدوار است با به پیش رفتن در این مسابقات ملی پوشان هرچه سریعتر با وضعیت واترپلو ساحلی آشنا شوند و شرایط خود را با آن وفق دهند تا روز به روز نمایشی بهتر از خود به جای گذارند و مدالی خوشرنگ برای ایران به ارمغان آورند.

سجاد عبدی، امیرحسین خانی، حامد ملک خانبانان، عطا برخوردی، علی پیروز خواه، نیما خوشبخت و محسن جلیلی ملی پوشان ایران در این رقابت ها هستند و رضا جعفری و علی امیریان هم به عنوان سرمربی و مربی ورزشکاران را برای نمایش پرقدرت آماده می کنند.

*برنامه کامل مسابقات واترپلو بازی های آسیایی ساحل پوکت تایلند:
*روز نخست (سه‌شنبه- ۲۷ آبان):
تایلند – قزاقستان
اندونزی – کویت
هنگ‌کنگ – ایران (از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران)

*روز دوم (چهارشنبه- ۲۸ آبان):
قزاقستان – کویت
ایران – اندونزی (از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران)
تایلند – هنگ کنگ

*روز سوم (پنج‌شنبه- ۲۹ آبان):
کویت – ایران (از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران)
هنگ‌کنگ – قزاقستان
اندونزی – تایلند

روز چهارم (جمعه- ۳۰ آبان):
قزاقستان – ایران (از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران)
تایلند – کویت
هنگ‌کنگ – اندونزی

*روز پنجم (شنبه- یک آذر):
اندونزی – قزاقستان
کویت – هنگ کنگ
تایلند – ایران ( از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران)

شنبه (یک آذر) هم از  ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران مراسم اهدا جام رقابت های واترپلو ساحلی برگزار می شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب