سایپا در خانه حریف، پیروز میدان شد

سایپا در یگ دیدار خارج از خانه در مرحله پلی‌آف رقابت‌ها موفق به پیروزی در مقابل نفت امیدیه شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با پایان مسابقات مرحله گروهی بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو و مشخص شدن تیم های اول تا چهارم، رقابت های مرحله نیمه نهایی دیروز (پنجشنبه) آغاز شد. در اولین دیدار مرحله رفت پلی‌آف روز گذشته دانشگاه آزاد موفق شد نفت و گاز گچساران را در خانه خود با نتیجه ۱۱ بر ۷ شکست دهد.

در ادامه امروز (جمعه) دو تیم مدعی و با انگیزه نفت امدیه و سایپا در دومین دیدار مرحله پلی‌آف به مصاف هم رفتند. این دیدار در امیدیه برگزار شد و تیم نفت بعد از مدت‌ها در خانه پذیرای تیم حریف بود. اما این تیم موفق به استفاده از امتیاز میزبانی خود نشد و در پایان این بازی، سایپا با نتیجه ۹ بر۷ پیروز میدان شد. بدون شک بازی برگشت این دو تیم از جذاب ترین دیدارهای این دوره از لیگ خواهد بود.

 

پس از پایان دیدار دوم رفت رقابت‌ها، باید تا جمعه هفته آینده (پنجم اسفند ۱۳۹۵) و برگزاری دور بگشت مرحله پلی آف منتظر بمانیم و ببینیم این دو بازی در تهران به سود کدام تیم تمام می شود و فینالیست ها را بشناسیم.

نتایج  مسابقات دور رفت مرحله پلی آف (نیمه نهایی) بیست و ششمیندوره لیگ برتر واترپلو:

  • نفت و گاز گچساران ۷ – ۱۱ دانشگاه آزاد اسلامی
  • نفت امیدیه ۷ – ۹ سایپا

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.