سرمربی پالایش نفت آبادان: جزو چهار تیم برتر لیگ خواهیم بود

سرمربی تیم واترپلوی پالایش نفت آبادان گفت: قول قهرمانی نمی دهم ولی قطعا جزو چهار تیم برتر لیگ خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فرزاد کنعانی سرمربی تیم واترپلو پالایش نفت در آستانه مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: از آنجا که ما ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی را جمع کرده ایم و تعدادی از بازیکنانمان در اردوهای تیم ملی هستند، برنامه ریزی هایی انجام شده که تمرینات تیم پالایش نفت به طور متمرکز از ۲۲ تیر ماه در دو نوبت صبح و عصر در اصفهان یا آبادان برگزار شود. هر چند الان نیز تمریناتی برگزار می شود که ۲۰ یا ۳۰ درصد بازیکنان در آن حضور دارند.
وی درباره ترکیب تیم پالایش نفت افزود: ما تیم خود را کامل بستیم و فقط بازیکنان خارجی تیم مانده اند که بحث آن ها در هیئت مدیره مطرح شده و به احتمال ۹۰ درصد با در اختیار گرفتن بازیکن خارجی موافقت شود. چون در نهایت مدیر عامل تصمیم نهایی را می گیرد. نزدیک ۷۰ درصد بازیکنان ما جوان هستند. اکثر آن ها از بازیکنان ملی پوش تیم جوانان هستند. به علاوه چند تا بازیکن از تیم نفت و گاز گچساران هم به تیم ما پیوسته اند. میانگین سنی تیم ما پایین است. دو تا بازیکن ملی پوش و یک دروازه بان ملی پوش داریم. همانطور که می دانید ما سال قبل در لیگ دسته یک بودیم تقریبا ۸۰ درصد بازیکنان پارسال خودمان را حفظ کرده ایم.
سرمربی تیم واترپلو پالایش نفت در ارزیابی تیم خود اظهار کرد: تیم ما در مقایسه با تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد مبارکه و نفت امیدیه تیم جوان و در عین حال باانگیزه است. برنامه ما این است که در لیگ از فرصت ها استفاده کنیم و براساس تفکراتی که داریم قطعا جزء چهار تیم برتر هستیم. نمی گوییم حتما قهرمان می شویم ولی نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم.
کنعانی درباره همکاری باشگاه گفت: همکاری باشگاه خوب بوده و در حد توان خواسته هایی را که داشتیم، پذیرفته اند هر چند یک سری مشکلات برای برگزاری بازی های لیگ است ولی همکاری مدیر عامل و سرپرست تیم خیلی خوب بوده و نکته و نظرات ما را انجام می دهند. با توجه به برنامه هایی که طرح کردیم و شرایطی که تیم ما دارد فکر می کنم به ۷۰ تا ۸۰ درصد برنامه هایی که مدنظر ما است در لیگ امسال واترپلو به آن دست پیدا کنیم.
وی اشاره کرد: مدعیان اصلی امسال تیم های نفت و گاز امیدیه، فولاد و دانشگاه آزاد اسلامی هستند که حریف های قدرتمند و سختی برای ما به شمار می روند.
سرمربی تیم پالایش نفت درباره سازمان لیگ گفت: توقع دارم سازمان لیگ همه جوانب را در نظر بگیرد و با توجه به اینکه امسال لیگ برتر واترپلو نسبت به سال های قبل زودتر شروع می شود، امید دارم که برنامه های جامعی را برای بازی ها داشته باشد و به باشگاه ها ارائه بدهد که بتوانیم بازیکنان مان را در سطح آمادگی کامل نگه داریم و به برنامه هایی که برای رده های سنی پایه داریم برسیم. باید برنامه ریزی به نحوی باشد که حتی بازیکنانی که در تیم ملی هستند در تمام بازی ها و با آمادگی کامل در اختیار داشته باشیم.
وی در پایان گفت: توقع دارم که کمیته فنی و داوران و کمیته برگزاری مسابقات خیلی بی طرف باشد و پای بند به دستورات لیگ باشند. پارسال داوری ها خیلی خوب بود و من از همه تشکر و قدردانی می کنم که امیدوارم امسال نیز به همین شکل باشد. هر چند نواقصی هم وجود داشت ولی در مجموع کار تیم اجرایی خوب بود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب