سهیل خادم پیر: فینا ترافی مقدمه ای برای حضور در لیگ جهانی واترپلو است

دفاع سانتر تیم ملی واترپلو ایران گفت: هدف ما حضور در میدان‌های بزرگ لیگ جهانی و المپیک است و مسابقات فینا ترافی مقدمه ای برای دستیابی به این اهداف است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، خبرگزاری ایسنا نوشت:

سهیل خادم پیر اظهار کرد: الان حدود یک ماه است که به صورت مستمر تمرینات خود را دنبال می کنیم. حالا در سراشیبی افتادیم و هر روز بیشتر و بهتر برای مسابقات آماده می شویم. هر چه بازی ها نزیک می شود، تمرکز ما هم برای کار بالا تر می رود. تمام توان و تمرکز خود را برای این مسابقات جمع کردیم تا انشالله قهرمان شویم.

وی افزود: با توجه به توانایی هایی که تیم ملی واترپلوی ایران دارد، سطح این مسابقات خیلی معتبر و مناسب است. فعلا شاید نتوانیم در المپیک باشیم اما شرکت در چنین مسابقاتی می تواند ما را به این هدف نزدیک تر کند. از سوی دیگر توجه سایر نهادها و مردم را نیز به واترپلو جلب می کند. ما سال قبل به دلیل بدقولی ها نتوانستیم در بازی های آسیایی شرکت کنیم. حالا زمان ان رسیده که توانایی های خود را نشان دهیم. باید خودمان را به مسئولانی که واترپلو را نادیده گرفتند، ثابت کنیم. هدف ما حضور در میدان های بزرگ لیگ جهانی و المپیک است و مسابقات فینا ترافی مقدمه ای برای دستیابی به این اهداف است.

ملی پوش واترپلوی ایران خاطرنشان کرد: طبق قرعه کشی مسابقات تیم های خوبی با ایران همگروه شدند. البته نباید تصور کنیم کار آسانی در این رقابت ها داریم. تیم های اروگوئه و اتریش را از قبل می شناسیم. آن ها تیم های سرسختی هستند. این سخت ترین قرعه ای بود که به ما خورد. اما با توجه به توانایی هایی که از سایر ملی پوشان ایران سراغ دارم، مطمئنم هیچ حریفی برای ما مشکل ساز نیست.

سهیل خادم پیر همچنین درباره شرایط اردوهای تدارکاتی گفت: ما همه از یک خانواده هستیم . رابطه نزدیک و دوستانه ای بین کادر فنی و بازیکنان تیم ملی وجود دارد. وقتی بازیکنان تلاش فدراسیون را برای هر چه بهتر شدن مسابقات می بینندف خود را موظف می کنند تا با نهایت توان تمرین کنند. ما همه یک خانواده هستیم که تنها برای قهرمانی می جنگیم. طبعا یکسری کاستی ها هست اما باید خود را با همین شرایط تطبیق دهیم. امروز در خانواده واترپلو همه همدیگر درک می کنند و همدلی خوبی بوجود آمده است.

وی درباره میزبان آمادگی خودش نیز گفت: شرایطم خیلی خوب است. بعد از مسابقات لیگ تنها یک هفته استراحت کردیم. در اردوی تیم ملی به شرایط خوبی رسیده ایم. یکسری مسائل در تمرینات وجود دارد که باید به هماهنگی بیشتری برسیم. به امید خدا با صد در صد آمادگی می رویم تا در مسابقات موفق شویم. شاید نبود حریف تدارکاتی قدری کار را برای ما دشوار کند. بازیکنان ایرانی تقریبا نوع بازی همدیگر را می دانند اما اگر با یک تیم خارجی بازی تدارکاتی داشتیم خیلی بهتر بود. باید تن ما به تن بازیکنان دیگر بخورد. اگر یک دیدار تدارکاتی خوب داشتیم، می توانستیم با آمادگی کامل به استقبال مسابقات برویم.

دفاع سانتر تیم ملی واترپلو خاطرنشان کرد: در پست من چند بازیکن خوب در اردوهای تیم ملی حضور دارند. طبعا هرکس بهتر کار کند در ترکیب تیم ملی قرار می گیرد. مهم نیست من یا هر فرد دیگری در ترکیب تیم ملی باشیم. مهم موفقیت تیم در مسابقات توسعه جهانی واترپلو است. من از همه مربیان و هم تیمی هایم ممنون هستم که برای موفقیت ایران در این مسابقات روزی شش ساعت تمرین می کنند.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب