طاهریان: فقط برای رفتن روی سکو می جنگیم/ فدراسیون از ملی پوشانش تمام قد حمایت می‌کند

سرمربی تیم ملی واترپلو کشورمان با اشاره به فشردگی تمرینات ملی پوشان برای حضور در مسابقات فینا ترافی، هدف این تیم را کسب یکی از عناوین برتر رقابت ها و دستیابی به سکوهای اول تا سوم توصیف کرد.
سروش واعظی
به گزارش خبرنگار روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، تیم ملی واترپلو کشورمان از ابتدای سال جدید تمرینات فشرده آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات جهانی واترپلو (فینا ترافی) که قرار است در خرداد ماه امسال به میزبانی کشورمان در استخر ۹ دی برگزار شود، آغاز کرده و اکنون ملی پوشان در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم انجام می دهند.
سیروس طاهریان با ابراز رضایت از وضعیت ملی پوشان در تمرینات تیم ملی واترپلو کشورمان گفت: خوشبختانه از ابتدای سال جدید تمرینات تیم  ملی بدون وقفه در مراحل مختلف به صورت فشرده برگزار شده است.
وی ادامه داد: مشکلات قبلی استخر و زمانبندی ها به مانند گذشته همچنان پابرجاست اما با این وجود بازیکنان بدون وقفه تمرینات خود را دنبال می کنند تا به شرایط لازم برای حضور در رقابت ها فینا ترافی دست یابند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی بازیکنان به دلیل مشکلات مالی و البته موضوع سربازی انگیزه زیادی برای حضور در این مسابقات ندارند اظهارکرد: چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد البته مشکلات مالی وجود دارد و منکر آن نیستیم اما اینکه ورزشکارانم برای حضور در تمرینات انگیزه نداشته باشند درست نیست و آن را تکذیب می کنم، درباره موضوع سربازی بازیکنان نیز باید عرض کنم فدراسیون تمام تلاش خود را برای برطرف کردن آن به کار گرفته است.
طاهریان با تکذیب شایعه عدم حمایت فدراسیون از بازیکنان سرباز تیم ملی واترپلو عنوان کرد: برخی حاشیه سازان در تلاش هستند تا مواردی را در محافل خبری مطرح کنند که هیچ صداقتی در آن دیده نمی شود که این موضوع نیز یکی از همان موارد است، فدراسیون تا به اکنون تمام قد نه تنها از بازیکنان سرباز تیم ملی بلکه از همه ملی پوشان خود حمایت می کند.
وی ادامه داد: نیما خوشبخت یکی از بازیکنان تیم ملی واترپلو است که باید به خدمت مقدس سربازی اعزام شود اما در این زمینه مذاکرات ابتدایی انجام شده و به احتمال فراوان این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.
سرمربی تیم ملی واترپلو کشورمان اضافه کرد: زمان بسیار کمی تا آغاز مسابقات فینا ترافی برای ما باقی مانده و صحبت کردن درباره برخی شایعات نه تنها ایده آل نیست بلکه تنها باعث می شود تا تمرکز تیم به فضایی غیر از مسابقات پیش رو جلب شود بنابراین اعتقاد دارم تیم ملی در حال حاضر تنها به آرامش نیاز دارد و این آرامش نیز از سوی اصحاب رسانه باید تامین شود.
طاهریان همچنین درباره این موضوع که آیا قول قهرمانی در رقابت های فینا ترافی می دهد یا خیر گفت: قول قهرمانی در مسابقات فینا ترافی آن هم قبل از آغاز رقابت ها به هیچ عنوان منطقی نیست اما مطمئن باشید ما تنها برای کسب یکی از مقام ها اول تا سوم و رفتن روی سکوی قهرمانی در این دوره از بازی ها تلاش می کنیم.
image_printپرینت مطلب