علیرضا شهیدی پور: هدف دانشگاه آزاد قهرمانی در لیگ واترپلو است

سرمربی تیم دانشگاه آزاد پس از صدرنشینی در لیگ برتر واترپلو گفت: هدفمان قهرمانی در مسابقات است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به نقل از خبرگزاری مهر؛  مرحله نخست سی و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور برگزار شد. پس از پایان رقابت‌های جذاب دور نخست لیگ برتر واترپلو تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب ۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. تیم‌های شهید نوفلاح و نفت امیدیه نیز به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفتند. این رقابت‌ها با حضور پنج تیم در دو مرحله مقدماتی و یک مرحله پایانی (مجموعاً ۳ دوره) به صورت متمرکز پیگیری خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی، استخر شهید نوفلاح، رعد پدافند هوایی، نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران تیم‌های حاضر در سی و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور در سال جاری هستند.

علیرضا شهیدی پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پایان مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر واترپلو گفت: کیفیت رقابت‌ها نسبت به‌سال گذشته بهتر بود چرا که زمان تمرینی بیشتری در اختیار بازیکنان قرار گرفت. تیم دانشگاه آزاد نیز از این قاعده مستثنی نبود و تقریباً حدود یک ماه به انجام تمرینات پرداختیم. اکثر بازیکنانمان عضو تیم‌ملی هستند که تمرین داشتند و از نظر بدنی و آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد ادامه داد: دور نخست مسابقات برگزار شد، رقابتمان با ۲ حریف با اختلاف زیادی به سودمان به پایان رسید اما در مصاف با تیم نو فلاح که تیم بسیار آماده‌ای بود رقابت پایاپای داشتیم و در نهایت این بازی به تساوی رسید. برای دوره بعد برنامه‌ریزی بهتری خواهیم داشت تا با شرایط آماده‌تری مقابل حریف حاضر شویم.

وی تاکید کرد: تیم دانشگاه آزاد در دور مقدماتی صدرنشین شد و اگر همین روند را ادامه دهیم با تیم چهارم گروه برای فینال مسابقات رقابت خواهیم داشت. شرایط بدنی تیم خوب است و هدف تیم دانشگاه قهرمانی است. دانشگاه آزاد سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و حمایت مناسب از تیم‌های باشگاهی‌اش دارد این تیم سزاوار و شایسته قهرمانی است امیدواریم که امسال نیز این اتفاق رخ دهد و عنوان قهرمانی را بدست آوریم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب