غفوری: چیریچ معلومات زیادی را به واترپلو ایران افزود

سرپرست تیم ملی واترپلو ایران گفت: در این چند سال که چیریچ با ما همراه بودند بسیار به معلومات واترپلو ما اضافه کردند و اردوهای خوبی برای ما در نظر گرفت، امیدوارم که این راه پیشرفت ادامه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نادر غفوری سرپرست تیم ملی ایران در نشست خبری اظهار کرد: الکساندر چیریچ پیشنهادات بالاتری از تیم های دیگری داشتند و حتی زمانی تیم قزاقستان ایشان را می خواستند اما چیریچ آن قدر به ایران عرق داشت که ایستاد تا ثمره تلاش خود را ببیند. در این چند سال که چیریچ با ما همراه بودند بسیار به معلومات واترپلو ما اضافه کردند و  اردوهای خوبی برای ما در نظر گرفتند و امیدوارم که این راه پیشرفت ادامه پیدا کند.

غفوری نیز درمورد حضور ایران در لیگ جهانی واترپلو گفت: ورودی این مسابقات ۱۵ هزار دلار است که هزینه بالایی است. مثلا اگر میزبان استرالیا باشد چیزی بالای ۲ میلیارد تومان پول پرواز تیم می شود که فدراسیون به تنهایی از عهده تأمین این مبلغ برنمی‌آید و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید کمک کند.

سرپرست تیم ملی واترپلو تاکید کرد: واترپلو ایران بارها ثابت کرده که شایستگی زیادی دارد و اگر بتوانیم زمینه حضور تیم ملی ایران را در مسابقات مختلف فرآهم کنیم، مطمئن باشید که شاهد بازی های درخشانی از بازیکنان با انگیزه ایران خواهیم بود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب