غفوری: کسب مدال برنز قهرمانی جوانان آسیا اتفاق بزرگی بود

سرپرست تیم ملی واترپلوی جوانان آسیا با اشاره به کسب سهمیه جهانی گفت: دریافت مدال برنز آسیا کار سختی بود اما ملی پوشان شایسته ایران این اتفاق بزرگ را رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، نادر غفوری رئیس کمیته فنی واترپلو، سطح مسابقات قهرمانی آسیا را خوب ارزیابی کرد و تصریح داشت: شش تیم نخست آسیا در مسابقات حضور داشتند و کسب مقام سوم در بین شش تیم برترکار سختی بود ولی واترپلوئیست های جوان ایرانی توانستند اتفاق بزرگی را رقم بزنند.
تیم ملی واترپلو جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل تیم قزاقستان شکست خورد اما برابر تیم پر قدرت ژاپن توانست یک تساوی ارزشمند کسب کند. نادر غفور درباره نوسانات موجود در تیم ملی گفت: در رده سنی جوانان در بین تمام تیم ها نه تنها تیم ایران این نوسانات وجود دارد و تنها دلیل موجود نوسان ها رده سنی است، امیدورام جوانان ایران از این تجربه برای پیشرفت در رده بزرگسالان  استفاده کنند.
نادر غفور بر این باور است اگر بعد از یک استراحت یک هفته ای اردو ها برای مسابقات جهانی برپا شود واترپلوییست های جوان ایرانی خواهند توانست در رقابت های جهانی جز بهترین تیم های آسیا باشند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب