فتاحیان: اردوی تیم ملی واترپلو در کره جنوبی رایگان است

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو مدعی شد اردوی تیم ملی واترپلوی کشورمان در کره جنوبی به صورت رایگان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فرید فتاحیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: باتوجه به تعاملات خوب فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران با فدراسیون‌های آسیایی و جهانی و همچنین کسب مقام سوم تیم ملی واترپلو ایران در بازی‌های آسیایی، از سوی تیم ملی کره جنوبی برای برگزاری اردوی مشترک در این کشور پیشنهادی دریافت کردیم.

وی در ادامه افزود: کره جنوبی در شرایطی برای اردوی مشترک دعوت‌مان کرد که تمامی هزینه‌های تیم ایران را نیز تقبل کرده‌اند و در واقع این اردو به صورت رایگان برای ما برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون شنا همچنین خاطر نشان کرد: فدراسیون کره جنوبی حتی هزینه بلیت‌های‌مان را پرداخت کرده است. این در حالی است که هزینه هر بلیت حدود هزار و ۲۶۰ دلار می‌شد. در این اردو ۱۷ نفر حضور دارند که هزینه تنها بلیت آنها حدود ۲۷۰ میلیون تومان می‌شد. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشورمان، برپایی این اردو خیلی مغتنم است.

فتاحیان در خاتمه بیان کرد: در اردوی کره جنوبی ۱۴ بازیکن حضور دارند؛ هفت بازیکن از بازی‌های آسیایی اندونزی و هفت بازیکن از رده جوانان. با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان لژیونر شدند و در صربستان حضور دارند از ملی‌پوشان جوان در این اردو استفاده خواهیم کرد. این اردو از ۱۱ دسامبر و به مدت ۱۲ روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب