قهرمانی فولادمبارکه در مسابقات واترپلوی نوجوانان اصفهان

مسابقات قهرمانی واترپلوی نوجوانان استان اصفهان یادواره شهید صفوی پور و گرامیداشت سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با قهرمانی فولادمبارکه به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هیات شنای استان اصفهان با همکاری باشگاه مقاومت مسابقات واترپلو رده سنی ۱۳-۱۴ سال یادواره شهید صفوی پور و گرامیداشت سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را برگزار کرد.
این رقابت ها با حضور تیم های فولاد مبارکه، استخر انقلاب، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه مقاومت به صورت دوره ای در استخر فجر از روز دوشنبه ۲۷ مردادماه آغاز و روز گذشته با برگزاری دیدار نهایی بین تیم های فولادمبارکه و استخر انقلاب به پایان رسید.
دیدار نهایی جذابیت خاص خودش را داشت، هردوتیم یک لحظه دست از تلاش بر نمی داشتند و بازی تا دقایق پایانی با تساوی ۳ بر ۳ دنبال می شد. در نهایت این تیم فولاد مبارکه بود که با زدن گل چهارم قهرمانی را از آن خود کرد.
دیدار نهایی و مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی واترپلوی نوجوانان استان با حضور دکتر خلیلیان و مرتضی لاچیانی رئیس و نایب رئیس هیات شنای استان اصفهان و دیگر اعضای کمیته های هیات شنا برگزار شد.
حضور تماشاگران خردسال با پرچم زرد سپاهان شور و هیجان خاصی را در استخر ایجاد کرده بود.
در پایان مسابقه و در مراسم اختتامیه به تیم های فولادمبارکه، استخر انقلاب و مقاومت که به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند ، کاپ و مدال اهداء شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب