قیصر اهل یرف: با تمام قدرت در لیگ برتر حاضر می شویم

سرمربی تیم نفت تهران گفت: برای شرکت در رقابت های لیگ برتر به دنبال سکو هستیم و نمی خواهیم زنگ تفریح باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ قیصر اهل یرف سرمربی تیم نفت تهران هدف از حضور در رقابت های لیگ دسته یک را کسب مجوز ورود به رقابت های لیگ برتر مطرح کرد و گفت: تنها برای یک هدف به آب زدیم و آن هم حضور در رقابت های لیگ برتر با گرفتن سهمیه بود.
وی ادامه داد: رقابت ها در سطح مطلوبی برگزار شد هنگامی که بازی ها را دیدیم متوجه شدیم که تیم ها قوی هستند و تمامی آنها به گرفتن سکو در این رقابت ها فکر می کنند. خوشبختانه توانستیم در تمامی دیدار ها پیورز میدان باشیم و با فاصله تیم ها را از پیش رو برداشتیم.
اهل یرف با بیان آوردن بدشانسی در رقابت فینال گفت: متاسفانه پیش از شروع بازی فینال دروازبان تیم در انجام تمرینات مصدوم شد و مفصل انگشت دست راست او با برخورد به تیر دروازه آسیب دید. در نیمه بازی او دیگر نتوانست ادامه بدهد و همین امر باعث شد تیم ما نتواند مقام قهرمانی این رقاب ها را کسب کند. باید به این نکته اشاره کنم که ترکیب تیم ما بسیار جوان بود و تیم حریف از نظر تجربه و فیزیک بدنی در سطح بالاتری از ما قرار داشت.
وی در مورد شرکت در رقابت های لیگ برتر یادآور شد: می خواهیم با تمام قدرت در لیگ برتر واترپلو شرکت کنیم. سعی می کنیم ترکیب تیم را حفظ کنیم و از حضور چند بازیکن ملی و با تجربه لیگ نیز استفاده خواهیم کرد. امیدوارم حمایت مسئولان ورزش نفت همواره پشتیبان ما باشد.
سرمربی نفت تهران حضور پر قدرت تیم های نفتی در رقابتهای لیگ دسته یک و همچنین لیگ برتر واترپلو را چنین بیان کرد: همانطور که می دانید تیم های نفتی در این دوره از رقابت ها حضور شایسته ای داشتند تیم های اول تا سوم لیگ دسته یک تیم های نفتی بودند و همچنین قهرمان لیگ برتر نیز به همین شکل نفت امیده بود که این نشان دهنده توجه ویژه ورزش شرکت نفت به این رشته ورزشی است.
وی با تشکر از مسولان ورزش شرکت نفت گفت: باید از حمایت ها و توجه ویژه قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت،شاه کرمی مدیرکل ورزش وزارت نفت، دکتر سلحشور معاونت محترم وزیر در توسعه منابع نیروی انسانی و همچنین میرابیان رئیس هیات شنای نفت که ما را در جمع کردن تیم و شرکت در این رقابت ها بسیار یاری کردند تشکر کنم.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب