نبرد صدرنشین ها در هفته چهارم لیگ برتر واترپلو

تیم های دانشگاه آزاد و نفت امیدیه در هفته چهارم لیگ برتر واترپلو مقابل هم به آب می زنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در آغاز هفته چهارم لیگ برتر واترپلو تیم دانشگاه آزاد میزبان نفت امیدیه است. دو تیم دانشگاه آزاد و نفت امیدیه در حالی به مصاف هم می روند که هفته سوم لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

شاگردان علیرضا شهیدی پور هفته گذشته در یک دیدار سخت و نفس گیر تیم منسجم و با نظم فولاد مبارکه اصفهان را شکت دادند تا قدرت خود را رخ همه مدعیان بکشند و به صدرنشینی خود در جدول مسابقات ادامه دهند. طبق صحبت های علی اکبر شیرجیان، تیم دانشگاه آزاد فقط برای قهرمانی می جنگد. از سوی دیگر تیم نفت امیدیه در هفته سوم لیگ برتر دربی نفتی ها را به سود خود پایان برد. شاگردان آرام عیدی پور در رده دوم جدول قرار دارند و با برد مقابل دانشگاه آزاد با این تیم هم امتیاز می شود.

این دیدار ساعت ۱۰:۰۰ روز پنج شنبه (۲۴ مهر) در استخر ۹ دی برگزار خواهد شد. داوران این دیدار مسعود رضوانی و امیر آذرخش هستند و سیروس طاهریان کار نظارت را بر عهده خواهد داشت.

در ادامه رقابت های هفته چهارم لیگ برتر، نفت و گاز گچساران میزبان تیم واترپلو شهید شهبازی زنجان خواهد بود. شاگردان وحید رضایی با دو باخت پشت سر هم شرایط خوبی را در جدول ندارند و برای بهبود رتبه خود به برد مقابل شهبازی زنجان نیاز دارد. از سوی دیگر تیم واترپلو شهید شهبازی زنجان در هفته سوم لیگ برتر استراحت داشت. شهبازی، به هر تیمی به راحتی امتیاز نمی دهد و برای همه تیم ها رقیب جدی خواهد بود. این تیم برای حضور قدرتمند درلیگ امسال دو بازیکن خارجی را هم در اختیار گرفته است.

این دیدار ساعت ۱۵:۰۰ ورز جمعه (۲۵ مهر) به میزبانی تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود. داوران این بازی حامد دایی تقی و عبدالامیر ریحانی هستند و کار نظارت برعهده محمدهادی بیک است.

 

*برنامه بازی های هفته چهارم لیگ برتر واترپلو:

دانشگاه ازاد – نفت امیدیه؛ پنج شنبه (۲۴/۷/۹۳) ساعت ۱۰:۰۰ استخر ۹ دی

نفت و گاز گچساران – شهید شهبازی زنجان (۲۵/۷/۹۳) ساعت ۱۵:۰۰ – گچساران

 

 

جدول رده بندی بیست وچهارمین دوره لیگ برتر واترپلو تا پایان هفته سوم

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ دانشگاه آزاد اسلامی ۳ ۳ ۰ ۰ ۴۱ ۱۵ ۲۶+ ۶
۲ نفت امیدیه ۲ ۲ ۰ ۰ ۲۴ ۱۷ ۷+ ۴
۳ فولاد مبارکه سپاهان ۲ ۱ ۱ ۰ ۲۱ ۲۱ ۰ ۲
۴ شهید شهبای زنجان ۱ ۰ ۱ ۰ ۱۱ ۱۳ ۲- ۰
۵ نفت و گاز گچساران ۲ ۰ ۲ ۰ ۱۵ ۲۷ ۱۲- ۰
۶ چوکا تالش ۲ ۰ ۲ ۰ ۹ ۲۸ ۱۹- ۰

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب