نفت آبادان قهرمان لیگ دسته یک واترپلو شد

پالایش نفت آبادان با غلبه بر حریف خود در دیدار فینال , قهرمان دهمین دوره لیگ دست يك واترپلو شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو ایران با حضور ۱۱ تیم به میزبانی استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی از یکشنبه (۱۵ اسفند ۱۳۹۵) آغاز شد و امروز (پنجشنبه) با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال به پایان رسید.
در دو دیدار برگزار شده امروز ابتدا موسسه سدید و نفت تهران دیدار رده بندی را برگزار کردند. در این دیدار تیم موسسه سدید بهتر  ظاهر شد و با حساب ۱۶ بر ۶ مقابل حریف خود به برتری رسیدند. با این نتیجه موسسه سدید سکوی سوم قهرمانی را از آن خود کرد.

دو تیم پرقدرت رعد پدافند هوایی و پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی فینال دهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو کشور را برگزار کردند. این مسابقه دیدنی که از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آغاز شد در نهایت با نتیجه ۹ بر ۷ به سود نماینده آبادان به پایان رسید.
با این حساب پرونده دهمین دوره مسابقات لیگ دسته واترپلو کشور با قهرمانی پالایش نفت آبادان، نایب قهرمانی رعد پدافند هوایی و مقام سومی موسسه سدید بسته شد.
شهید نوفلاح ، هونام ، رعد پدافند هوایی ، پایگاه قهرمانی استان مرکزی ، موسسه سدید ، پاس ، استخر پیام مخابرات تبریز ، پایگاه قهرمانی استادیوم آزادی ، نفت تهران ، شهدای مدافع حرم و پالایش نفت آبادان تیم‌های حاضر در دهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو (سال ۱۳۹۵) بودند.

رده بندی نهایی در دهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو:
۱. پالایش نفت آبادان
۲. رعدپدافند هوایی
۳. موسسه سدید
۴. نفت تهران
۵. پاس
۶. استخر پیام مخاابرات تبریز

نتایج مسابقات روز پایانی :
پنجشنبه- ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
• رده بندی: نفت تهران ۶ – موسسه سدید ۱۶
• فینال: رعد پدافند هوایی ۷ – پالایش نفت آبادان ۹

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب