پس از قهرمانی در لیگ برتر واترپلو/ رضا جعفری: کار بزرگی انجام دادیم

‌سرمربی تیم واترپلوی نفت‌امیدیه پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر کشور گفت: مشکل منابع مالی را باید از طریق وزارت ورزش حل کنیم و از فروردین برای جام باشگاه های آسیا استارت می زنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: برای برگزاری دیدار فینال با تیم شهید شهبازی زنجان یک هفته در تهران اردو زدیم و کارهای تاکتیکی را انجام دادیم. آنالیز مناسبی از تیم زنجان داشتیم و باتوجه به مهره‌هایی که در اختیار داشتیم توانستیم فاصله مناسبی با این تیم ایجاد کنیم و در نهایت با مدیریت بازی، برنده این دیدار باشیم.

وی درخصوص تیم شهید شهبازی زنجان گفت: قبل از بازی و روی کاغذ تیم شهبازی شانس بیشتری داشت ولی بازیکنانم با پشتکار و شنای بیشتر در این دیدار توانستند کار بزرگی انجام دهند و قهرمان شوند.

سرمربی تیم واترپلو نفت‌امیدیه عنوان کرد: با توجه به تغییرات مدیریتی که در فدراسیون به وجود آمد، شرایط مناسبی در لیگ ایجاد شد و خود به خود لیگ از سال گذشته بهتر بود. باتوجه به وضعیت مالی که در فدراسیون وجود دارد و همچنین نبود اسپانسر برای تیم‌ها، اگر نتوانیم این مساله را از طریق وزارت ورزش حل کنیم، مطمئنا در سال‌های آینده به مشکلات زیادی برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: به نظر من وزارت ورزش باید در این زمینه اهتمام خوبی بورزد و وقتی فدراسیون بخواهد به تمام رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو بپردازد، مشخص می‌شود که به چه بودجه‌ای نیاز دارد. از طرف دیگر تا وقتی فدراسیون منابع مالی نداشته باشد، نمی‌تواند برنامه بلندمدت طراحی کند و این‌ها همه لطماتی است که به لیگ و تیم‌ملی وارد می‌شود.

جعفری درخصوص برگزاری لیگ امسال به صورت متمرکز بیان کرد: باتوجه به وضعیت مالی باشگاه‌ها، فکر می‌کنم این بهترین تصمیمی بود که گرفته شد. با همین وضعیت متمرکز نیز یکسری از تیم‌ها نتوانستند در برخی مسابقات شرکت کنند. امیدوارم سال آینده باشگاه‌ها بتوانند اسپانسر و منابع مالی مشخصی پیدا کنند تا بتوانیم مسابقات را به شکل بهتری برگزار کنیم.

وی درباره برنامه تیمش گفت: برای رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا برنامه داریم ولی هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده است. ۲۵ فروردین‌ماه اردوی تیم را استارت می‌زنیم تا برای این مسابقات آماده باشیم.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب