پیگیری تمرینات تیم‌ملی واترپلوی جوانان زیر نظر چیریچ

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، تمرینات فشرده خود را زیرنظر الکساندر چیریچ در استخر بین المللی 9دی مجموعه ورزشی شیرودی پیگیری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان آسیا از ۳۱ تیر تا پنجم مرداد ۱۳۹۵ در جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می‌شود. تیم ملی واترپلوی ایران هم برای حضور در این مسابقات چندوقتی است صبح و عصر تمرینات نفس‌گیری را پشت سر می‌گذارد.

با توجه به عضویت تعداد قابل توجهی از بازیکنان این تیم در تیم ملی بزرگسالان، الکساندر چیریچ سرمربی تیم‌های ملی، هدایت این تیم را هم در مسابقات پیش رو بر عهده خواهد داشت. وحید رضایی و مهدی پنام تاش مربیان تیم ملی در این تورنومنت خواهند بود و رضا فیوضی‌زاده به عنوان دستیار مربی ترکیب کادر فنی ایران را کامل می‌کند.

درحال حاضر ملی‌پوشان صبح و عصر هرروز هفته بیش از ۶ ساعت تمرین می‌کنند. ۱۸ بازیکن در اردو حضور دارند که ظرف چند روز باقی مانده، فهرست ۱۳ بازیکن نهایی اعلام می‌شود.

ملی‌پوشان روز ۲۹ تیر ماه تهران را به مقصد جاکارتا ترک می‌کنند و پس از یک هفته حضور در این شهر، ششم مرداد ۱۳۹۵ به تهران باز می‌گردند.

 

برنامه زمانبندی اردوی تیم ملی واترپلوی جوانان:

هر روز هفته:

صبح: از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰

عصر: از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۱:۰۰

تهران- استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی

 

انتهای پیام

 

 

 

image_printپرینت مطلب