مدال های مسابقات جهانی کازان ۲۰۱۵ رونمایی شدند

 مدال‌های شانزدهمین دوره رقابت های جهانی و مسابقات بزرگسالان فینا روز چهارشنبه (15بهمن) با برگزاری نشست خبری رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روز چهارشنبه (۱۵بهمن) یک کنفرانس خبری در محل استخر چند منظوره کازان (روسیه) برگزار شد. علت برپایی این نشست رونمایی از مدال های شانزدهمین دوره رقایت های جهانی فینا (شنا، شیرجه، واترپلو، شنای موزون و شنا از ارتفاع بالا) بود. این دوره از رقابت ها به میزبانی روسیه و در شهر کازان برگزار می‌شود.

در این نشت خبرنگاران توانستند مراحل برپایی جشن های قهرمانی را هم ببینند تا با نحوه برگزاری مسابقه و آمادگی کشور میزبان بیش از پیش آشنا شوند. زمان برگزاری رقابت های جهانی فینا تابستان ۱۳۹۴ است اما شهر کازان تمامی مقدمات لازم را برای یک میزبانی شایسته فراهم آورده است.

مدال های این دوره از مسابقات از بین طرح های ارسالی و شرکت کرده در مسابقه طراحی انتخاب شد. این مسابقه طراحی مدال بین اسفند ۹۲ تا شهریور ۹۳ برگزار شد. برای مسابقات جهانی فینا ۲۹ طرح و برای رقابت های پیشکسوتان ۲۷ طرح نهایی به ثبت رسید. در پایان و پس از مهر تأیید مقام های مسئول و هیئت رئیسه فینا دو شرکت تبلیغاتی مختلف در مسابقات جهانی فینا و پیشکسوتان موفق به پیروزی شدند و از طرح های مدال آن‌ها رونمایی شد.

 

کازان

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب