آغاز دور برگشت لیگ برتر واترپلو با نبرد صدر نشینان

دور برگشت بیست و همفتمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور ازفردا (پنجشنبه) آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دور برگشت بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو از فردا(پنجشنبه) با انجام دو دیدار آغاز می‌شود. دیدار سوم این هفته نیز جمعه در گچساران برگزار خواهد شد.

در نخستین دیدار این هفته دو تیم صدر جدولی سایپا و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم خواهند رفت. تیم سایپا که تا به اینجای رقابتها بدون شکست بوده است برای ادامه روند پیروزی های خود نیاز به پیروزی در این دیدار دارد. این دیدار بدون شک آغازی هیجان انگیز و جذاب برای دور برگشت این دوره از لیگ برتر واترپلو کشور است. دانشگاهیان برای هم امتیاز شدن با تیم سایپا نیاز به دو امتیاز این دیدار دارند و با تمام قدرت پا به میدان خواهند گذاشت. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۱۰ بر ۷ به سود سایپا به پایان رسیده است. این بازی جذاب و دیدنی ساعت ۱۷:۰۰ در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی به قضاوت نادر غفوری و مسعود رضوانی با نظارت علی محب و سیروس طاهریان برگزار می‌شود.

ساعت ۱۸:۱۵ در دومین دیدار از هفته اول دور برگشت لیگ برتر تیم های نیروی زمینی ارتش و شهید نو فلاح رو در روی هم قرار می‌گیرند. نزاجا که در دور رفت با کسب دو پیروزی به کار خود پایان داده است برای قرارگرفتن در چهار تیم اول جدول نیاز به کسب امتیازهای بیشتری دارد. تیم نوفلاح نیز در دیدار های آخر خود در دور رفت به هماهنگی بهتری نسبت به شروع فصل رسیده است و بدون شک با جنگندگی بازیکنان جوان خود برای پیروزی پا به میدان خواهد گذاشت.  داوری این دیدار بر عهده آقالطیفی و ابراهیم پناه بوده و ناظر بازی منصور مهذب و رحیمی است.

اما در آخرین دیدار این هفته دو تیم نفتی به صاف هم خواهند رفت. دربی نفتی ها به میزبانی گچساران نیز از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه آغاز می‌شود. دیدار دو تیم نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران همواره یکی از بازی های پرطرفدار لیگ برتر بوده است. این دو تیم که در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند برای ماندن در کورس بالای جدول باید از این دیدار امتیاز کسب کنند. تقابل رفت دو تیم نفتی با نتیجه ۱۰ بر ۶ به سود نفت امیدیه به پایان رسیده است. صفابخش و شریفیان قضاوت این دیدار را با نظارت کرمی و منصور برعهده دارند.

برنامه هفته هشتم بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو : 

بازی هفته تیم تیم روز و تاریخ ساعت شهر
۱ اول سایپا دانشگاه آزاد اسلامی پنج شنبه ۹۶/۹/۹ ۱۷/۰۰ تهران
۲ اول نوفلاح نیروی زمینی ارتش پنج شنبه ۹۶/۹/۹ ۱۸/۱۵ تهران
۳ اول نفت و گاز گچساران نفت امیدیه جمعه  ۹۶/۹/۱۰ ۱۵/۰۰ گچساران

جدول رده بندی بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو تا پایان دور رفت  : 

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ سایپا ۶ ۶ ۰ ۰ ۸۰ ۳۸ ۴۲+ ۱۲
۲ دانشگاه آزاد ۶ ۵ ۱ ۰ ۷۶ ۲۹ ۴۷+ ۱۰
۳ نفت امیدیه ۶ ۴ ۲ ۰ ۶۶ ۳۷ ۲۹+ ۸
۴ نفت وگاز گچساران ۶ ۳ ۳ ۰ ۶۱ ۵۸ ۳+ ۶
۵ نیروی زمینی ارتش ۶ ۲ ۴ ۰ ۵۹ ۶۴ ۵- ۴
۶ استخر شهید نوفلاح ۶ ۱ ۵ ۰ ۲۷ ۷۶ ۴۹- ۲
۷ نماینده اصفهان ۶ ۰ ۶ ۰ ۲۷ ۹۴ ۶۷- ۰

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب