اسامی شیرجه‌روهای تیم‌ملی اعلام شد

پس از برگزاری اردوی 10 روزه با حضور بیش از 20 شیرجه رو از سراسر کشور، کادر فنی تیم ملی اسامی چهار شیرجه رو را برای عضویت در تیم ملی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با هدف حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن، دور جدید تمرینات شیرجه‌روهای ایران از دوشنبه (دوم مرداد ۱۳۹۵) آغاز شد. این اردو با دعوت از بیش از ۲۰ شیرجه رو از سراسر کشور و به میزبانی استخر بین‌المللی ۹دی برگزار شد.

طبق برنامه از پیش اعلام شده، این اردو تا عصر دیروز (سه‌شنبه) ادامه داشت. در پایان یک مرحله مسابقه انتخابی برگزار شد و چهار شیرجه‌رو (از بین ۲۱ ورزشکار دعوت شده) برای ادامه روند آماده‌سازی به عضویت تیم‌ملی در آمدند.

بر این اساس شهنام نظرپور، مجتبی ولیپور، علی شکول و محمدحامد بزمی عضو تیم ملی بزرگسالان ایران شدند. با تصمیم کمیته فنی شیرجه مسعود وکیلی و محمد دوام دو ورزشکار جوان استان‌های کرمانشاه و تهران هم به منظور پشتوانه‌سازی به صورت مقطعی بزرگسالان کشور را همراهی خواهند کرد.

این تیم زیر نظر قائم میرابیان مربی تیم ملی در استخر قهرمانی آزادی تهران تمرین می‌کند و هدف‌گذاری این اردوها حضور پرقدرت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در آبان ماه سال جاری به میزبانی ژاپن اعلام شده است.

 

اعضای حاضر در دور جدید تمرینات تیم ملی شیرجه:

  • قائم میرابیان (مربی)
  • شهنام نظر پور (کرمانشاه)
  • مجتبی ولیپور (آذربایجان‌شرقی)
  • علی شکول (آذربایجان‌شرقی)
  • محمدحامد بزمی (تهران)

 

انتهای پیم

image_printپرینت مطلب