آئین‌نامه مسابقات شنا یادبود شهید حسن نوفلاح

آیین نامه مسابقات شنای انتخابی تیم ملی رده های سنی بالای 15 سال تحت عنوان یادبود شهید سرافراز حسن نوفلاح اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات شنای انتخابی تیم ملی رده های سنی بالای ۱۵ سال  در بخش پسران پنجم و ششم شهریور ماه سال جاری  تحت عنوان” یادبود شهید حسن نوفلاح” در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

با توجه به تصمیم کادر فنی تیم ملی این مسابقات، آخرین مرحله انتخاب ملی پوشان رده های  سنی بالای ۱۵ سال برای عضویت در تیم ملی شنا اعزامی به مسابقات رده‌های سنی آسیا (تایلند۲۰۱۵) خواهد بود.

 

 

آئین نامه مسابقات انتخابی تیم ملی شنا (مسافت بلند) پسرانیادبود شهید  “حسن نوفلاح”

رده سنی ۱۵ سال به بالا (متولدین ۱۳۷۹ به پایین)

۵ لغایت ۶ شهریور ماه- استخر آزادی تهران

 

بر اساس تصمیم کمیته فنی شنا مقرراست مسابقات شنا مسافت بلند انتخابی تیم ملی رده های  سنی ۱۵ سال به بالای  پسران جهت  اعزام به  مسابقات  قهرمانی  شنای   رده های   سنی   آسیا  (تایلند  ۲۰۱۵)  تحت  عنوان ؛   یادبود  شهید  سرافراز    ” حسن نوفلاح ” به شرح جدول ذیل در استان تهران  برگزار گردد. علیهذا مقتضی است با در نظر داشتن مفاد این بخشنامه نسبت به اعزام تیم آن استان جهت شرکت درمسابقات مذکور اقدام فرمائید.

 

 

²تعداد افراد اعزامی ازهر استان:

– حضور شناگران در مسابقات انتخابی تیم ملی بصورت آزاد می باشد.

– اعزام شناگران توسط هیاتها /تیم ها / باشگاهها بدون محدودیت خواهدبود.

توجه : با عنایت به اعلام رکوردهای ورودی این مسابقات توسط سرمربی تیم ملی (در سایت فدراسیون موجود است) شناگرانی به این مسابقات اعزام شوند که توانایی ثبت رکوردهای  مورد نظررا داشته باشند.بدیهی است با هیاتهایی که رکورد شناگران اعزامی آنها ، اختلاف زیادی نسبت به رکوردهای اعلام شده داشته باشند، برخورد طبق ضوابط مالی مسابقات (به ازاء هرشنای دارای اختلاف مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال ) خواهد شد .

– بدون معرفی نامه هیاتهای شنا ،از پذیرش شناگران در این مسابقات جلوگیری بعمل می آید.

 

²رده سنی وزمان اجرای مسابقات:

رده سنی(پسران) متولدین شروع مسابقات پایان مسابقات
۱۵ سال و به بالا ۱۳۷۹ و به پایین ۱۳۹۴/۰۶/۰۵ ۱۳۹۴/۰۶/۰۶

 

²محل استخر برگزاری  :

محل برگزاری مسابقه : استان تهران – تهران – مجموعه ورزشی آزادی- استخر قهرمانی آزادی

 

²چگونگی برگزاری مسابقات:

۱- مسابقات به صورت نهایی (تایم فینال) برگزار خواهد شد.

۲- مسابقات صبح رأس ساعت ۱۰ و عصر رأس ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد(مسابقات عصر روز دوم راس ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.)

* اعضای کمیته ژوری ( فنی وانضباطی)  به شرح ذیل می باشند:

  • ناظرفنی فدراسیون
  • ناظرداوری فدراسیون
  • سرپرست کل مسابقات
  • سرپرست اجرایی مسابقات
  • سرداور مسابقات

 

   ²مدارک مورد نیاز:

۱-همراه داشتن اصل شناسنامه عکس دار

تبصره۱: چنانچه ورزشکاری دارای شناسنامه عکس دار نباشد، ارائه گواهی اشتغال به تحصیل عکس دار معتبر(از آموزش و پرورش)  یا اصل شناسنامه والدین الزامی است.

۲- یک قطعه عکس ۴×۳

۳- کارت بیمه پزشکی ورزشی (صادره ۱۳۹۴)

۴- همراه داشتن اصل کارت ملی یا شناسنامه الزامی است.

تبصره ۲ : ثبت نام شناگران از دوساعت قبل از شروع مسابقات (روز اول) انجام میپذیرد..

توجه :  جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با کمیته فنی شنای فدراسیون با تلفن ۸۸۸۲۷۵۲۶ داخلی ۳ تماس نمایید.

* تذکرمهم :

شناگران درصورتی که به هر دلیل با ذکر توضیحات در شناسنامه صغر سن داشته باشند حق شرکت در مسابقات مذکور را نخواهند داشت، لذا به همراه داشتن اصل شناسنامه الزامی بوده و از شرکت شناگرانی که اصل شناسنامه خود را به همراه نداشته باشند و یا به هردلیلی شناسنامه آنان مخدوش وحتی با طی مراحل قانونی؛ صغرسن داشته باشند جلوگیری بعمل خواهد آمد.

 

²امورمالی

  • مسئولیت پیش بینی و پرداخت هزینه های اردویی (غذا،اسکان، ایاب و ذهاب) شرکت کنندگان اعم از ورزشکار، مربی و سرپرست بعهده هیاتهای شنای استانها و تیم های اعزامی تامین و پرداخت می شودو فدراسیون تعهدی دراین خصوص نخواهد داشت.
  • مسئولیت برگزاری و تامین هزینه های اجرایی مسابقات بعهده فدراسیون شنا خواهد بود.

²مقررات فنی وشیوه برگزاری مسابقات:

۱- هر شناگر می تواند در کلیه مواد انفرادی شرکت نماید.

۲-این مسابقات بدون اهداء حکم و مدال قهرمانی است و ملاک کسب رکورد ورودی اعزامی به مسابقات رده های سنی آسیا است.

۳- درصورتی که شناگری نام او در برگه ارنج ثبت گردیده و مقرر گردد درمسابقه شرکت نماید اما به دلایل غیر پزشکی ازحضور در مسابقه خودداری نماید مبلغ (۱/۰۰۰/۰۰۰  ریال) جریمه برای هر مورد دریافت خواهد گردید.

۴- اعتراض به نتیجه هرمسابقه باید به صورت کتبی توسط سرپرست تیم، حداکثر ۳۰ دقیقه پس از پایان هر ماده همراه مبلغ(۵۰۰,۰۰۰ریال) به سرداور مسابقه تحویل داده شود.

۵- درصورتی که شناگری بعد از معرفی از سوی مربی تیم و تعیین خط شنا به دلایل پزشکی از شرکت در مسابقات امتناع نماید درصورت تأیید پزشک مسابقات، دیگر اجازه شرکت در بقیه مواد شنا را تا پایان مسابقات همان روز نخواهد داشت .

تذکر مهم: به منظور تسریع در برگزاری مسابقات مقتضی است طبق برنامه مسابقات (پیوست می باشد) لیست رشته های هر شناگر قبلاً تعیین گردد.

 

برای دریافت نسخه پی دی اف این آیین نامه + فرم اسامی و زمانبندی مسابقات روی لینک زیر کلیک کنید (اصلاح شده بر اساس ترتیب مسابقات تایلند)

بخشنامه اصلاحی نهایی انتخابی تیم ملی ۵-۶ شهریور ۹۴

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.