آئین رونمایی از باشگاه مخاطبان فدراسیون شنا با حمایت بانک دی برگزار شد

آئین رونمایی از باشگاه مخاطبان و تقدیر از مدال آوران و خانواده شهدا و ایثارگران فدراسیون شنا با معرفی بانک دی به عنوان حامی اصلی این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عصر امروز (سه شنبه) خانواده بزرگ ورزش‌های آبی ایران برای برپایی آئین رونمایی از باشگاه مخاطبان و معرفی بان دی بعنوان اسپانسر و حامی اصلی فدراسیون گرد هم آمدند. این مراسم از ساعت ۱۶:۳۰ در ساختمان گنجینه اسناد ملی به همت فدراسیون شنا و بانک دی به عنوان حامی اصلی ورزش های آبی ایران برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران مجری برنامه به میهمانان خیرمقدم گفت و مسئولان حاضر در جلسه چند کلامی صحبت کردند. در این گردهم آیی کلیپی از فعالیت های فدراسیون شنا و بانک دی پخش شد و چند نفر از اعضای ارشد حاضر نماد این بانک را رونمایی کردند. در ادامه از خانواده شهدا، ایثارگران  و پیشکوتان تجلیل شد و لوح یادبودی به امضای طرفین رسید. تقدیر از قهرمانان مدال آور ایران در مسابقات رده سنی آسیا و پذیرایی هم پایان بخش این نشست بود.

در ایم مراسم از جمال چاوشی فر به نمایندگی از خانواده شنا، مجتبی ولی پور به نمایندگی از تیم ملی شیرجه و حمیدرضا مقدم کاپیتان تیم ملی واترپلو جوانان همچنین مونا علی بعنوان نماینده ورزشکاران زن تجلیل شد.
همچنین مراسم ویژه ای نیز برای قدردانی از تقی عسگری پیشکوست و پدر شیرجه ایران انجام شد.
در پایان نیز از سیروس طاهریان، مجید فرزامفر و دانیال خاکبان و جواد پذیرفته بعنوان نمایندگان خانواده ایثارگر در فدراسیون شنا تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی (رئیس بنیاد شهید)، نصرالله سجادی (معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان)، احمد شفیع زاده (مدیرعامل بانک دی)، بهرام افشارزاده (مشاورعالی وزیر ورزش در امور بین الملل)، محسن رضوانی (رئیس فدراسیون شنا)، خانواده شهدا و ایثارگران، اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان و قهرمانان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از اعضای حاضر در این گرد هم آیی بودند.

تجلیل

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب