آئین نامه مسابقات جایزه بزرگ شنا آقایان

مسابقات شنای جایزه بزرگ(مسافت بلند) و انتخابی تیم ملی آبهای آزادی اعزامی به مسابقات آسیایی کشور کویت و رکوردگیری پایان سال ویژه رده های سنی 11سال و به بالا 16 و 17 اسفند 1397 در استخر آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بر اساس تصمیم فدراسیون شنا مقرراست مسابقات شنای جایزه بزرگ(مسافت بلند) ویژه رده های سنی بالای ۱۵ سال کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آزادی اعزامی به مسابقات آسیایی کشور کویت (رده سنی ۱۴سال و به بالا در رشته ۱۵۰۰مترآزاد) و رکوردگیری پایان سال ویژه رده های سنی ۱۱سال و به بالا  به شرح جدول ذیل برگزار شود. این رقابت‌ها ویژه آقایان ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

جهت دریافت نسخه کامل آئین نامه اجرائی مسابقات جایزه بزرگ شنا کلیک کنید.

 

احتراماً، با عنایت به برگزاری مسابقات شنای جایزه بزرگ (ویژه رده‌های سنی ۱۵ سال و به بالا) و رکوردگیری پایان سال (ویژه رده‌های سنی ۱۱ سال و به بالا) و انتخابی تیم ملی آب‌های آزاد اعزامی به مسابقات آسیایی کویت (۱۴ سال و به بالا در رشته ۱۵۰۰ متر آزاد) در بخش آقایان از مورخ ۱۶ لغایت ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران، بدینوسیله به پیوست آئین‌نامه اجرایی مسابقه مذکور جهت مزید استحضار بحضور تقدیم می‌گردد. شایان ذکر است آئین‌نامه فوق علاوه بر ارسال بصورت پست الکترونیک در سایت فدراسیون نیز موجود می‌باشد. مقتضی است همکاری لازم را برابر آئین‌نامه معمول فرمائید. موجب مزید امتنان خواهد بود.

آئین نامه مسابقات جایزه بزرگ شنا آقایان -اسفند ۱۳۹۷ – استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی 

بر اساس تصمیم کمیته فنی شنا مقرراست مسابقات شنای جایزه بزرگ(مسافت بلند) ویژه رده های سنی بالای ۱۵ سال کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آزادی اعزامی به مسابقات آسیایی کشور کویت (رده سنی ۱۴سال و به بالا در رشته ۱۵۰۰مترآزاد) و رکوردگیری پایان سال ویژه رده های سنی ۱۱سال و به بالا انجام می پذیرد که به شرح جدول ذیل برگزار گردد. علیهذا مقتضی است با درنظرداشتن مفاد این بخشنامه نسبت به اعزام تیم یا شناگرآن استان جهت شرکت درمسابقات مذکور اقدام فرمائید.

 شرایط شرکت در مسابقات جایزه بزرگ (Grand prix) :   

رده سنی و زمان اجرای مسابقات:

رده سنی(سال)

متولدین(شمسی) شروع مسابقات پایان مسابقات
۱۴ سال و به بالا(ویژه ۱۵۰۰مترآزاد)

۱۵-۱۶ سال

۱۷-۱۸ سال

۱۹ سال و به بالا

۱۳۸۳ و به پایین

۱۳۸۲-۱۳۸۱

۱۳۸۰-۱۳۷۹

 ۱۳۷۸ و به پایین

۱۳۹۷/۱۲/۱۶

۱۳۹۷/۱۲/۱۷

 

محل برگزاری مسابقات:

محل برگزاری : تهران – اتوبان کیلومتر ۵ تهران کرج-مجموعه ورزشی آزادی –  استخر قهرمانی

  • ثبت نام شناگران بصورت تیمی یا انفرادی صورت می پذیرد.

 

چگونگی برگزاری مسابقات جایزه بزرگ :

۱- مسابقات به صورت نهایی Time Final برگزار خواهد شد.

۲- مسابقات در دو نوبت صبح  و عصر برگزار می گردد.(صبح ها ساعت ۹ – عصر ها ساعت ۱۷ برگزارخواهد شد.)

 

مدارک مورد نیاز:

۱-همراه داشتن اصل شناسنامه عکس دار (یا کارت شناسایی معتبر)

۲- ارائه تصویر صفحه اول گذرنامه (درصورت دارابودن)

۳- کارت بیمه پزشکی ورزشی دارای اعتبار(درزمان مسابقه) درسال ۱۳۹۷

 

امور مالی:

۱- حق شرکت درمسابقه جایزه بزرگ و انتخابی تیم ملی آبهای آزاد  به ازاء هرنفر به میزان ۱/۰۰۰/۰۰۰ریال می باشد که می بایست به شماره حساب ۰۱۰۸۷۶۱۱۳۱۰۰۰ بانک ملی شعبه پیام انقلاب اسلامی بنام فدراسیون شنا واریز و فیش واریزی را همراه اعلام آمادگی به شماره تلفن ۰۲۱۸۸۸۲۰۷۱۴ فاکس و یا ازطریق آدرس info@irsf.ir ایمیل گردد.

۲- هزینه های مربوط به اسکان، تغذیه و ایاب و ذهاب بعهده شناگران می باشد.

تبصره۱: مبلغ حق شرکت برای ثبت نام درحداقل ۲ و حداکثر ۴ماده تعیین گردیده است.

تبصره ۲: شناگران ماده ۱۵۰۰ مترآزاد جهت انتخابی تیم ملی آبهای آزاد مستثنی هستند.( با پرداخت هزینه ورودی می توانند فقط دریک ماده شنا کنند.)

تبصره ۳: شناگران رده سنی ۱۱-۱۲ و ۱۳-۱۴ سال که قصد شرکت جهت رکوردگیری پایان سال را دارند می بایست به ازاء هرماده مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ ریال بعنوان حق ورودی پرداخت نمایند بدیهی است در صورت ثبت رکورد جدید، مبلغ واریزی به شناگر مسترد خواهد شد.(در صورت کسب مقام پاداش جایزه بزرگ به ایشان تعلق نمی گیرد).

تبصره۴: درصورت نیاز به اسکان و تغذیه، جهت رزرو خوابگاه شماره ۲و رستوران آزادی با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۴۳۱۹۵۱ آقای فیضی تماس نمایید.

جوایز مسابقه :

نفر اول(مدال طلا)

نفردوم (مدال نقره) نفر سوم(مدال برنز)

۳/۵۰۰/۰۰۰ ریال

۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال

۱/۲۵۰/۰۰۰ ریال

حکم و مدال قهرمانی حکم و مدال قهرمانی

حکم و مدال قهرمانی

 

اعلام آمادگی مسابقات:

– آخرین مهلت زمانی اعلام آمادگی بصورت تیمی یا انفرادی تا روز سه شنبه ۷ اسفندماه  صورت می پذیرد. شناگران  موظفند تا این زمان نسبت به اعلام آمادگی و ارسال فیش واریزی (مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال) اقدام نمایند.

ارسال برگه ارنج مسابقات:

-آخرین مهلت ارسال برگه ارنج شناگران (اعلام ۴رشته انتخابی) حداکثر۴ روز قبل از شروع مسابقه (حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۲/۱۲/۹۷) از طریق شماره فاکس فدراسیون ۰۲۱۸۸۸۲۰۷۱۴ ویا  ازطریق آدرس info@irsf.ir   صورت پذیرد.

برنامه ترتیب رشته های مسابقات:

صبح روز اول
۹ صبح

عصر روز اول
 ۱۷عصر
صبح روز دوم
۹ صبح
عصر روز دوم
۱۷عصر
۲۰۰ متر آزاد ۵۰ متر آزاد ۱۰۰ متر آزاد

۴۰۰ متر آزاد

۱۰۰ متر کرال پشت

۲۰۰ مترکرال پشت ۲۰۰ متر قورباغه ۵۰ متر کرال پشت
۵۰ متر قورباغه ۵۰ متر پروانه ۸۰۰ مترآزاد

۲۰۰متر پروانه

۱۰۰ متر پروانه

۴۰۰ متر مختلط انفرادی ۲۰۰ متر مختلط انفرادی ۱۰۰ متر قورباغه
۱۵۰۰متر آزاد(دسته a)
(ویژه انتخابی تیم ملی)
۱۵۰۰متر آزاد(دسته b)(ویژه انتخابی تیم ملی) ————————-

——————–

 

تبصره۵: هرشناگر می تواند حداکثر در ۴ رشته شرکت نماید.

تبصره۶: رشته ۱۵۰۰ متر بعنوان ماده تخصصی جهت  انتخابی تیم ملی آبهای آزاد اعزامی به مسابقات آسیایی (کشور کویت) تعیین گردیده است.(ضمناً پاداش تعیین شده نیز به شناگران برتر این ماده تعلق می گیرد.)

 

 

انتهای پیام

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.