آثار علمی پذیرفته شده در جشنواره انتخاب مقالات و تحقیقات کاربردی در حوزه رشته‌های آبی

کمیته پژوهش و تحقیقات فدراسیون شنا آثار علمی پذیرفته شده در دومین جشنواره انتخاب مقالات و تحقیقات کاربردی در حوزه رشته‌های آبی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به کلیه فعالان و علاقه‌مندان و دانش پژوهان، کمیته پژوهش و تحقیقات فدراسیون شنا در سال دوم فعالیت خود با همکاری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم اقدام به برگزاری جشنواره انتخاب مقالات و تحقیقات کاربردی در حوزه رشته‌های آبی به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری (۲۱ الی ۲۷ آذر ۱۴۰۰) و با هدف ترغیب پژوهشگران و دانشگاهیان برای انجام تحقیقات کاربردی در حوزه های مرتبط به فدراسیون شنا نمود.

از همین رو کمیته ارزیابی آثار ، متشکل از نمایندگان فدراسیون و اعضای هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم مقالات دریافت شده را بر اساس شاخص های اعلام شده فراخوان مورد بررسی قرار دادند که ۱۰ اثر از نظر کمیته دواری انتخاب شد. طبق نظر کمیته داوری آثار، برای تمامی صاحبان اثر منتخب لوح تقدیر و به برخی آثار برجسته علاوه بر لوح تقدیر جوایزی نیز اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است با هماهنگی کمیته پژوهش و تحقیقات و مسئولان فدراسیون شنا مقرر شد مراسمی برای تجلیل و تقدیر از پژوهشگران منتخب این جشنواره در بهمن ماه سال جاری برگزار شود که در خبر های بعدی زمان آن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای مشاهده آثار پذیرفته شده بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

آثار پذیرفته شده در دومین جشنواره انتخاب مقالات و تحقیقات کاربردی در حوزه رشته‌های آبی 

 

 

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب