آشتیانی: امیدوارم با حمایت تیم ملی شنا به بازی های آسیایی اعزام شود

سرپرست تیم اعزامی شنای ایران به مسابقات ترکیه گفت: امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از رشته شنا حمایت کنند و با اعزام این تیم به بازی‌های آسیایی موافقت شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو ؛ سعید آشتیانی پس از کسب سه سهمیه جهانی و دو رکوردشکنی در مسابقات ترکیه به خبرگزاری تسنیم گفت: مسابقات ترکیه زیرنظر فدراسیون بین المللی شنا برگزار شد و جزو مسابقاتی بود که می‌توانستیم ورودی مسابقات جهانی را کسب کنیم. سامیار عبدلی در ۵۰ متر آزاد هم رکورد ایران را ارتقاء داد و هم ورودی جهانی را به دست آورد.

وی افزود: در ماه ۵۰ متر کرال پشت هومر عباسی از استان گلستان توانست مثل عبدلی رکورد ایران را ارتقاء داده و ورودی مسابقات جهانی را کسب کند و در ۱۰۰ متر پروانه مهرشاد افقری ورودی مسابقات جهانی را گرفت. این ورزشکار ورودی ۵۰ متر را هم داشت.

دبیر کمیته فنی شنا عملکرد شاگردانش در این مسابقات را خوب ارزیابی و تصریح کرد: شرایط بچه‌ها خوب بود و نتایجی که به دست آوردند تقریبا نزدیک به بهترین رکوردهایشان بود.

آشتیانی ضمن ابراز امیدواری به اعزام تیم ملی شنا به بازی‌های آسیایی اظهار داشت: امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از رشته شنا حمایت کنند و با اعزام این تیم به بازی‌های آسیایی موافقت شود.

وی خاطرنشان کرد: کسب مدال در بازی‌های آسیایی سخت است اما امیدوارم بتوانیم در یک یا دو ماده به فینال راه پیدا کنیم. کسب مدال در این مسابقات سخت است اما ناامید نیستیم یعنی کسب مدال دور از دسترس نیست.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب