آغاز به کار جشنواره استعدادیابی ورزشی خراسان رضوی

جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان خراسان رضوی امروز در مجموعه ابی شهید هاشمی نژاد مشهد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رئیس هیأت شنا،شیرجه و واترپلو خراسان رضوی مجید مشتاق عشق با اشاره به شروع مرحله دوم مسابقات لیگ شنای باشگاه های کشور در تهران گفت: در قالب طرح آمایش سرزمین و جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان، جشنواره همگانی استعدادیابی شنا در شهرهای مشهد،نیشابور و سبزوار آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه رشته های شنا،والیبال،تیروکمان،جودو،هندبال و اتومبیلرانی از موضوعات جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان است،افزود: افتتاحیه این جشنواره در استخر هاشمی نژاد مشهد مقدس با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان،مسوولین آموزش و پرورش و خانواده ها برگزار شد که طی آن ۴۰۰ نفر از پسران زیر ۹ سال مورد استعدادیابی بدنی قرار گرفتند.

رئیس هیأت شنا،شیرجه و واترپلو خراسان رضوی ادامه داد:برای تشویق مستعدین در این جشنواره کلاه و عینک اهداء می شود،با این دید جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی شنا همزمان در بخش پسران و دختران در نیشابور و سبزوار در حال برگزاری است.

مشتاق عشق تاکید کرد:درقالب این جشنواره یک جشنواره به صورت مسابقه تشویقی شنا دختران و پسران فردا و روز جمعه هفته جاری با رده سنی ۶،۷،۸،۹ سال و زیر ۶ در استخر هاشمی نژاد مشهد برگزار خواهد شد.

مشتاق عشق با اشاره به اهداف این جشنواره تاکید کرد:هدف ما دراین جشنواره ایجاد یک پشتوانه سازی برای تیم های شنا و این رشته ورزشی در خراسان رضوی است،لذا باید ۱۰۰۰ شناگر زیر ۱۰ سال در مقطع پسران و دختران داشته باشیم و در آینده نزدیک شاهد ظهور شناگران بسیاری در خراسان رضوی به مانند آریا نسیمی شاد باشیم.

وی در ادامه خبر داد:همچنین باید گفت مرحله دوم چهاردهمین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود که تیم سرزمین موج های آبی مشهد و شهید شوشتری نیشابور دو نماینده استان در این رقابت ها هستند،ضمن اینکه تیم سرزمین موج های آبی مشهد با کسب هزار و ۱۶۴ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی این مسابقات تا به این لحظه است.

اتمام پیام

image_printپرینت مطلب