آغاز طرح ملی بانو توانا از ابتدای خرداد ماه سال جاری

طرح ملی بانو توانا در بخش تمرین در آب زیر نظر فدراسیون شنا توسط هیات‌های شنا استانی از ابندای خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با اعلام ایمان رحیمی مسئول کمیته همگانی فدراسیون شنا، طرح ملی بانو توانا از ابتدای خرداد ماه سال جاری توسط هیات‌های شنا استان‌های سراسر کشور آغاز خواهد شد.

این طرح که از سوی وزارت ورزش و جوانان با هدف ارتقای سلامت جامعه سالمند و اشاعه مهارت تمرین در آب به عنوان ورزشی مفرح جهت اجرا به فدراسیون شنا سپرده شده است، توسط مربیان مجرب تمرین در آب فدراسیون در هشت هفته و شانزده جلسه صورت می پذیرد.

در همین راستا هفته گذشته جلسه ای با حضور شهرناز ورنوس نایب رئیس فدراسیون و نواب ریس بانوان هیات‌های شنا استان‌ها برگزار و هماهنگی های لازم در راستای اجرای این طرح صورت گرفت.

لازم به ذکر است تمرین در آب طرح بانو توانا زیر نظر کمیته همگانی فدراسیون برگزار می‌شود که مخاطبان انجام این ورزش در بازه زمانی یاد شده بانوان سالمند رده سنی ۵۵ سال به بالای استان‌های سراسر کشور هستند.  

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

چیریچ: تمام داوران ایران در سطح بین المللی و ملی فرصت پیشرفت دارند/ دوره خوبی برگزار شد

میخاییل چیریچ  مدرس و ناظر بین المللی واترپلو جهان بیان داشت: تمام داوران ایران چه در سطح بین المللی و چه در سطح ملی این فرصت را دارند که پیشرفت کنند، صرفا به نحوه کار آنها بستگی دارد و می‌توانم به جرات بگویم که کلاس بسیار خوب و راضی کننده‌ای بود.

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.