آغاز مسابقات شنای مسافت کوتاه دختران کیش

مسابقات قهرمان کشوری شنا مسافت کوتاه دختران رده سنی ۱۵ سال به بالا (متولدین ۱۳۸۰ به پائین) از امروز (شنبه) در کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات قهرمان کشوری شنا مسافت کوتاه دختران رده سنی ۱۵ سال به بالا (متولدین ۱۳۸۰ به پائین) جهت توسعه کمی و کیفی شنای کشور، از امروز (شنبه) در کیش آغاز شد.

مسابقات قهرمان کشوری شنا مسافت کوتاه دختران از صبح امروز (شنبه)، ۲۳ بهمن در استخر المپیک جزیره کیش آغاز و تا ۲۴ بهمن‌ماه رقابت‌ها ادامه خواهد داشت. رقابت‌های صبح امروز در پنج ماده، ۱۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر قورباغه،  ۱۰۰ متر کرال پشت، ۲۰۰ متر پروانه و ۴ در ۵۰ متر مختلط تیمی پیگری خواهد شد که ۱۳تیم از استان‌های تهران، توابع تهران، فارس، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان، قزوین، کردستان، اردبیل، کیش، سیستان و بلوچستان و مازندران در این رقابت‌ها حاضر هستند. رقابت‌ها در نوبت عصر نیز در پنج ماده ۴۰۰ متر آزاد، ۲۰۰ متر قورباغه، ۱۰۰ متر مختلط انفرادی، پنج متر پروانه و چهار در ۱۰۰ متر آزاد تیمی پیگیری خواهد شد و فردا یک‌شنبه نیز در ۹ ماده دیگر ادامه خواهد داشت.

رقابت‌های شنای مسافت کوتاه بانوان در رده سنی ۱۵ سال به بالا در حالی از امروز صبح آغاز شده است که در دو سال گذشته این رقابت‌ها برگزار نمی‌شد.

شروع رقابت‌ها نیز به دلیل مشکلات فنی موجود در سالن از سوی میزبان رقابت‌ها با تاخیر همراه بود.

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب