آغاز مسابقات شیرجه روهای از امروز

ملی پوشان شیرجه ایران پس از برگزاری چند جلسه تمرینی عصر امروز (جمعه)مسابقات خود را در تورنومنت بین المللی اتریش آغاز می کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم سه نفره شیرجه همااکسپرس و برای کسب آمادگس هرچه بیشتر پیش از رقابت های کسب سهمیه المپیک، در تورنمنت بین المللی اتریش به سر می برد. مسابقات اتریش با حضور ۱۳۵ شیرجه رو و استقبال کم نظیر هفت کشور اروپایی انگلستان، سوییس، هلند، سوئد، اتریش، دانمارک و نروژ از دیروز (پنج شنبه) آغاز شده است.

رقابت های ملی پوشان شیرجه ایران از امروز آغاز می شود. محمد دوام در بخش سکو رقابت می کند و حمید کریمی و شهنام نظرپور هم عصر امروز در تخته یک متر با حریفان اروپایی خود به رقابت می پردازند.

تورنومنت بین المللی شیرجه اتریش از پنجشنبه (۱۱تیر ۱۳۹۴) تا یکشنبه (۱۴ تیر ۱۳۹۴) به میزبانی شهر گراتس برگزار می شود. شهنام نظر پور، حمید کریمی و محمد دوام ۳ شیرجه رو ایران در اتریش هستند که هدایت آنها به عهده رضا خیبری نژاد است. علاوه بر آن محمود آرامی رییس کمیته فنی شیرجه نیز تیم ملی را در این دوره از بازی ها همراهی می کند تا کار ملی پوشان را از نزدیک زیر ذره بین قرار دهد.

برنامه کامل تورنومنت بین‌لمللی شیرجه اتریش
برنامه کامل تورنومنت بین‌لمللی شیرجه اتریش

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب